رئیس هیئت هندبال همدان گفت: با وجود کمبو‌دهای مختلف پیگیر اعزام‌ها و برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای کسب نتایج بهتر در مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان هستیم.
کد خبر: ۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ 09 February 2015
رئیس هیئت هندبال همدان گفت: با وجود کمبو‌دهای مختلف پیگیر اعزام‌ها و برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای کسب نتایج بهتر در مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان هستیم.

مجید مشایخی‌پور در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: هیئت هندبال استان با حضور در رقابت‌های مختلف کشوری در دو بخش بانوان و آقایان تاکنون سال خوبی را در تقویم ورزشی سال جاری رقم زده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در این هیئت عنوان کرد: این هیئت ورزشی نیز مانند سایر هیئت‌ها با مشکلات مالی مواجه است اما نداشتن سالن اختصاصی از مهمترین دغدغه‌های ورزشکاران و مسئولین این هیئت به شمار می‌رود.

رئیس هیئت هندبال استان همدان ادامه داد: با وجود مشکلات، پیگیر اعزام‌ها و برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای کسب بهترین نتایج در مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان هستیم.

مشایخی‌پور به حضور بانوان در رقابت‌های کشوری اشاره کرد و گفت: هیئت هندبال استان تیم هندبال بانوان را با ترکیب نفیسه روان، ریحانه روان، هدیه نجفی، شقایق صدری‌اصل، سید فاطمه موسوی، نگین احمدی، زهرا عبدلی، پریسا کاویانی، مهدیس اسماعیلی، نازنین لطفی‌مقدم، فاطمه کرد‌ ورکانه، زهرا اسکندری، فاطمه پیشتاز، الهام شریفی، مریم حاجیلویی، معصومه معصومی، هانیه قندی و حدیثه داور‌سیر با مربیگری سحر فرجی و سرپرستی سمیه نادری به این رقابت‌ها اعزام کرد.

وی در توضیح تیم‌های حاضر در مسابقات بانوان ابراز داشت: در این بازی‌ها 10 تیم برتر کشور در رده سنی نوجوانان از فردا رقابت‌های خود را به مدت یک هفته در تفت یزد پیگیری خواهند کرد و تیم بانوان همدان نیز با آمادگی کامل برای رویارویی با رقیبان به میدان می‌رود.

رئیس هیئت هندبال استان همدان افزود: تیم بانوان برای حضور پر‌قدرت قبل از حضور در رقابت‌های کشوری دو دیدار دوستانه با تیم هندبال سنندج انجام داد.

مشایخی‌پور با بیان اینکه تا زمان مسابقات آقایان نیز فرصتی باقی نمانده، بیان داشت: رقابت‌های حساس لیگ دسته یک برای صعود به لیگ برتر با حضور 6 تیم پدافند تهران، خیبر اراک، هیئت هندبال کرمانشاه، سرد‌رود تبریز، مراغه و هیئت هندبال همدان در همدان پیگیری خواهد شد.

وی در تشریح برگزاری مسابقات لیگ دسته یک آقایان عنوان کرد: این مسابقات از 27 بهمن ماه جاری به مدت پنج روز آغاز و هر روز سه بازی در سالن ابن سینا انجام می‌شود.

رئیس هیئت هندبال استان همدان به آمادگی تیم آقایان برای حضور در رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: این تیم هفت عنوان کشوری در مسابقات مختلف دارد و امسال نیز با انگیزه بالا برای صعود به لیگ برتر حضوری پر‌قدرت در رقابت‌ها خواهد داشت.

مشایخی‌پور ابراز امیدواری کرد علاقه‌مندان به هندبال و ورزش‌دوستان استان با حضور در سالن و تشویق تیم هندبال استان برای بازیکنان این تیم ایجاد انگیزه و دلگرمی کنند.

وی بومی بودن تیم‌های حاضر در رقابت‌ها را از مزیت‌های هندبال استان دانست و تصریح کرد: مسئولین با حمایت از هندبال استان برای ورزشکاران فعال در این عرصه انگیزه بالایی برای ماندن و ادامه فعالیت در استان ایجاد می‌کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار