معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري کرمانشاه خبر داد:
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري کرمانشاه از يك طرفه شدن 7 خيابان و کوچه در شهرک مسکن این شهر در راستای مدیریت جهت و تسهیل عبور و مرور خبرداد.
کد خبر: ۳۷۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 08 February 2017


به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي شهرداري کرمانشاه، مهندس افشین لرزنگنه با اعلام اين خبر افزود: پيرو تصميم شهردار محترم کرمانشاه و در پي ابلاغ مصوبات شوراي ترافیک، طرح يك طرفه شدن معابر دستغیب،  اطلس،  یاسمن، نرگس، لاله، طالقانی و سیدی تبار  شهرک مسکن اجرا  و نسبت به نصب علائم و تابلوهايمربوط در خيابان هاي مذكور اقدام شد.
وي اظهار داشت: اجراي اين طرح ها به منظور روان سازي ترافيك، جلوگيري از بروز تصادفات، تسهيل در سفرهاي درون شهري با كارشناسي پليس راهور انجام شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه پیش از این خودروها در این معابر به صورت دوطرفه تردد می کردند ولی به دلیل عرض کم خیابان و ایجاد ترافیک با هدف روان سازی تردد، کاهش بار ترافیکی یکطرفه شدند، اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح مشکلات ترافیکی شهرک مسکن رفع گردد و موجب سهولت همراه با ایمنی بیشتر تردد خودروها و  شهروندان شود.
وی یادآور شد: پیش از این نیز سه خیابان سطح شهر به منظور ارتقاء ایمنی معابر شهری ، بازگشایی گره ترافیکی، ارتقاء ایمنی تردد، پیشگیری از حوادث احتمالی و نیز  مهمتر از همه حفظ سلامت شهروندان با تأیید پلیس راهور یکطرفه، و تابلوهای مخصوص نصب گردید.
وی از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات رانندگی، شهرداری و پلیس راهور را در ایجاد انضباط ترافیکی و تردد روان و ایمن در شهر یاری دهند
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار