دبیر کمیته قرآن و تشکل‌های مردمی دهه فجر کرمانشاه:
دبیر کمیته قرآن و تشکل‌های مردمی دهه فجر استان کرمانشاه گفت: ۱۱۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی و مذهبی به مناسبت دهه فجر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 01 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،سیروس امیری با اشاره به اینکه 200 هیئت مذهبی در استان کرمانشاه وجود دارد، اظهار داشت: برگزاری مراسم جشن انقلاب در کانونهای مساجد و هیئتها، اجرای 1100 برنامه فرهنگی مذهبی، اعزام 500 مبلغ دینی در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و سایر مراکز آموزشی و فرهنگی از مهمترین برنامه‌های این کمیته به مناسبت دهه فجر است.

دبیر کمیته قرآن و تشکلهای مردمی دهه فجر استان کرمانشاه عنوان کرد: برگزاری اجتماع و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در شهرستانهای کرمانشاه، سنقر و کلیایی و کنگاور از دیگر برنامه‌های کمیته قرآن است که این مراسم در شهر کرمانشاه 15 بهمن ماه در مسجد جامع برگزار می‌شود.

امیری از برگزاری 50 گفتمان دینی با موضوع انقلاب، ایثار، شهادت و اقتصاد مقاومتی در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی و دانشگاهی با استفاده از روحانیون و علما خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات خاطره‌نویسی در مناطق روستایی و عشایری، برپایی نمایشگاه کتاب، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و برپایی 38 ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

وی به حضور و مشارکت روحانیون در مراسم مهمانی لاله‌ها و راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: در این ایام بیش از 3000 جلد قرآن در مساجد شهری و روستایی توزیع می‌شود و برپایی ایستگاه قرآن بخوانید جایزه بگیرید و برگزاری مراسم جشن انقلاب نیز از دیگر برنامه‌های کمیته قرآن در استان است.

امیری با بیان اینکه 200 برنامه و فعالیت قرآنی که 50 مورد آن ساخت استان است در کرمانشاه اجرا می‌شود، اظهار کرد: 50 برنامه ساخت استان شامل 14 محفل انس برگزاری، 10 جشنواره قران کودک و نوجوان، 12 کرسی تلاوت با حضور قاریان برجسته و 14 مسابقه حفظ سوره فجر است.

دبیر کمیته قرآن و تشکلهای مردمی دهه فجر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای ترویج آرمانهای شهدا میان نسل جدید است، گفت: باید از توانایی هیئتهای مذهبی برای ترویج آرمانها بهره برد زیرا در دوران انقلاب از مراکز مهم در فعالیتهای انقلابی محسوب می‌شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار