تابناک: معاون بهبود توليدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان، اتحادیه گوشت قرمز را در حدی ندانست که بتواند در حوزه بهداشتی و سلامت گوشت اظهار نظر کند.
کد خبر: ۳۷۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 31 January 2017
تابناک اصفهان: امیر حسین افیونی در نشست خبری که با اصحاب رسانه داشت با بیان اینکه وقتی مهر جهاد کشاورزی روی گوشت قرمز موجود در بازارهای کوثر است، پس از سلامتی کافی برخوردار است، ادامه داد: در طول روز دو بازرس از سوی دامپزشکی در دو شیفیت روی سلامتی محصولات بازار کوثر نظارت دارند.
 
وی با توصیه بر اینکه اگر گوشت ارزان می خواهید از بازارهای روز کوثر می‌توانید تامین کنید، اضافه کرد: ادعای اتحادیه گوشت قرمز مبنی بر فروش گوشت قرمز بدون هیچ پارتیشن بندی در بازارهای روز  کوثر و ازدحام جمعیت و غیر بهداشتی بودن این گوشت ها اصلا صحیح نیست.
 
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان اعلام کرد: امروز بین اتحادیه گوشت قرمز و بازارهای کوثر یک رقابت شدید پیش آمده که این رقابت منفی شده است و در جهت تخریب یکدیگر است.
 
وی که صاحبان اتحادیه گوشت قرمز را به نام قصاب خطاب کرد، ادامه داد: سلامتی گوشت قرمز نیازی به تائید قصاب ها ندارد.
 
افیونی همچنین در پاسخ به گران شدن قیمت گوشت قرمز اعلام کرد: چه نیاز هست که مردم گوشت گوسفند مصرف کنند و باید سلایق مردم را تغییر داد و به سمت مصرف گوشت گاو و گوساله برد.
 
همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی با وجود تائید آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اصفهان، از سلامتی کامل تخم مرغ و مرغ در این استان خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر کانون های الوده منهدم شدند و هیچ نگرانی در خصوص آلوده بودن تخم مرغ و مرغ وجود ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار