تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهرنگ از امداد رسانی به 40 خودرو با 70 سرنشین گرفتار در برف و کولاک در گردنه های برفگیر و محورهای کوهستانی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 29 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- وحید باقری ارتفاع برف در محورهای ارتباطی این شهرستان را 50 سانتیمتر اعلام کرد و افزود: به جز گردنه عسل کشان، جاده های شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد.
وی از بازگشایی راه های مواصلاتی این شهرستان تا صبح روز یکشنبه خبر داد و گفت: بدلیل وجود کولاک و لغزنده بودن جاده ها، رفت و آمد خودروها از گردنه چری در محور چلگرد - خوزستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
باقری از استقرار چهار گروه راهداری با بیش از 20 دستگاه خودرو برفروبی سنگین در محورهای برفگیر شهرستان خبر داد و گفت: اکیپ های راهداری به صورت شبانه روزی در حال بازگشایی محورهای فرعی شهرستان هستند.
بارش برف در استان چهارمحال و بختیاری از روز جمعه آغاز و تا صبح امروز ادامه یافت که در پی آن مدارس و ادارات استان امروز یکشنبه بدلیل لغزندگی معابر با یک ساعت تاخیر آغاز شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد و گردنه عسل کشان در محور شهرکرد - کوهرنگ به سمت استان لرستان و دره رزگه در استان اصفهان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار