کد خبر: ۳۶۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 21 January 2017
فرماندار بویراحمد گفت: پیشگیری از وقوع بحران‌هایی همچون آتش‌سوزی پلاسکو مد نظر مسؤولان شهر یاسوج باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمدکاظم نظری امشب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان با تسلیت شهادت آتش‌نشانان اظهار کرد: فداکاری آتش‌نشانان در حادثه تأسف‌بار پلاسکو در ذهن همه مردم باقی خواهد ماند.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: آتش‌نشانان برای نجات جان هم‌وطنانمان جان خود را فدا کردند که این حادثه همه انسان‌های با وجدان را تحت تأثیر قرار داد.

وی بیان کرد: از طرف استاندار و مسؤولان استانی این حادثه ناگوار را به مردم استان و آتش‌نشانان تسلیت می‌گویم که شاید این مسأله تأسف‌بار موجب شود ما مسؤولان به مسائل ایمنی توجه کنیم.

نظری بیان کرد: باید از این حادثه تأسف‌بار درس عبرت بگیریم، چراکه در شهر و استان ما به دلیل کمبود امکانات و خدمات نیازمند خدمات و توجه بیشتری هستیم تا شاهد حادثه ناگواری نباشیم.

این مسؤول تصریح کرد: عزیزانی که جان خود را فدا کردند شهید هستند و امشب و شب‌های آینده برای شادی روح آنها دعا خواهیم کرد.

نظری با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی مدنظر و مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: برخی مکان‌های شهر یاسوج فرسوده هستند که برای جلوگیری از بحران و حادثه‌ای اقدامات لازم را انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار