کد خبر: ۳۶۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 19 January 2017
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: عملیات پروژه کارخانه سیمان سپوی دهدشت که غیرممکن توصیف شده بود اول اسفند سال جاری آغاز خواهد شد.

عدل هاشمی‌پور امشب در شورای اداری شهرستان به مشکلات و وضعیت موجود اشاره و با بیان اینکه امروز نه اصولگرا و اصلاح طلب و نه تدبیر و امید در این استان جواب نداده است اظهار داشت: خدمات انقلاب و مسؤولان نظام بر کسی پوشیده نیست اما این سؤوال که این همه بیکاری چرا در این استان وجود دارد جای سؤوال است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: جامعه‌ای که این وضعیت را دارد جناح‌بندی سیاسی برای چیست؟ و چه دردی را دوا می‌کند.

وی از همراهی فرماندار شهرستان کهگیلویه در پیگیری پروژه‌های عمرانی تشکر کرد و گفت: تعدادی از پروژه‌ها براساس برنامه زمانبندی تعریف شده در حال کار است و از حالت راکد بودن خارج شده است.

هاشمی‌پور با بیان اینکه جاده دیشموک به قلعه رئیسی و قلعه رئیسی به پاتاوه پروژه ملی شده است افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه از توان استان خارج بود،بیش از 20 میلیون متر مکعب عملیات خاکی دارد و ابنیه و دستگاه‌های خاص باید بکار گرفته شود.

وی تونل خائیز را از دیگر پروژه‌های ملی و متصل به جاده پاتاوه به دهدشت برشمرد و تصریح کرد: به محض بهره‌برداری از جاده پاتاوه عملیات این تونل شروع خواهد شد.

نماینده مردم کهگیلویه افزود: راه‌اندازی این جاده 28 کیلومتر مسیر ما را به بهبهان کوتاه‌تر می‌کند.

وی از اختصاص 60 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب شرب چهار شهر حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: مناقصه طرح آبرسانی به زودی برگزار می‌شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه فعال شدن برخی از پروژه‌های کهگیلویه برای عده‌ای افسانه بود و همواره از غیرممکن بودن فعال شدن این پروژه‌ها سخن می گفتند افزود: با استعانت از خداوند متعال اجرای عملیات پروژه‌هایی از قبیل پتروشیمی آغاز و تکلیف دیگر پروژه‌ها نیز به زودی تعیین خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرای کارخانه سیمان سپوی دهدشت که غیرممکن توصیف شده بود اوایل اسفند سال جاری آغاز می‌شود.

به گفته هاشمی‌پور سیمان سپو با تغییر محصول از سیمان سیاه به سفید قرار است با همان پیمانکار سابق آغاز به کار کند و دو سال و نیم برای بهره‌برداری این پروژه تعریف شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
خسته نباشی سردار سازندگی ای قهرمان حال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار