کد خبر: ۳۶۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 19 January 2017
نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معدن فسفات چرام گفت: هر چیزی حساب و کتابی دارد، مطمئن باشید این معدن با توکل بر خداوند متعال نتیجه خواهد داد.

به گزارش «بویر نیوز»، عدل هاشمی‌پور در جمع مدیران چرام با بیان اینکه برخی می‌گویند من تلفن جواب نمی‌دهم، اظهار کرد: من برای مخابرات‌چی و اپراتور نیامده‌ام، بلکه برای کارهای بزرگ آمده‌ام که نتیجه آن را هم خواهید دید و همه اینها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مطلب که خدمت باید بدون منت، ریا و غرور باشد و ما از ریا و غرور فراری هستیم، عنوان داشت: در بحث گرفتن مجوز برای تخصیص مارون، این همه حمله‌هایی که در 7 ماه اخیر به ما شد چه کسی از ما دفاع کرد؟ کدام یک از نخبگان سیاسی و فرهنگی مقاله و بیانیه دادند که باید سهم خود را از مارون بگیریم.

وی با اشاره به این مطلب که به جای اهمیت دادن به مباحث حاشیه‌ای که درون خودمان برای همدیگر درست می‌کنیم یک درصد برای رفع مسائل خود کمک کنیم، گفت: توجه دارید که کنارتان سرمایه اصلی دارد از دست می‌رود آنوقت فقط به مقاله و بیانیه و کامنت گذاشتن پرداخته‌اید.

هاشمی‌پور در ادامه، ابراز کرد: مردم چرام نگرانی برای آب مارون نداشته باشند کارهای مطالعاتی در حال انجام هست و در سال آینده در بودجه قرار خواهد گرفت.

این مسؤول در ادامه به معدن فسفات چرام اشاره کرد و گفت: همه می‌دانیم که معدن فسفات چرام بحثی 40 ساله دارد، من در تعجبم که چرا عده‌ای اینقدر عجولند که در همین 7 ماه توقع دارند این معدن راه اندازی شود.

وی با طرح این سوال که حداقل نباید این معدن 40 ساله،یک سال مطالعه و بررسی شود، خاطرنشان کرد: شرکت آیرما 6 سال پشت این طرح بود اما من متوجه شدم که تمام مطالعات پروژه همراه با انصراف این شرکت منتقل شد.

هاشمی‌پور، ادامه داد: سه جلسه با مدیرعامل این شرکت در سازمان اقتصادی کوثر گذاشته شد و حتی تقاضای همکاری با این سازمان را به مدیرعامل شرکت آیرما دادیم اما این شرکت حتی برای دادن مطالعات صورت گرفته، خسارت از آنها خواست.

وی، متذکر شد: هر چیزی حساب و کتابی دارد بنابراین بنده پیگیری‌های خود را انجام می‌دهم، مطمئن باشید این معدن با توکل بر خداوند متعال نتیجه خواهد داد و در صورت تعطیلی آن، بنده اعلام خواهم کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
شما قهرمانید سردار سرافراز ... خسته نباشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار