فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران گفت:مدیران دستگاه های اجرایی باید در حوزه کاری خود خدمات، اقدام ها و عملکرد را به افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.
کد خبر: ۳۵۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ 01 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی روز یکشنبه در نشست شورای اداری با اشاره به خدمات و اقدام های زیربنایی و اساسی دولت در این شهرستان اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در حوزه کاری خود خدمات، اقدام ها و عملکرد را به افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.
 
وی با اشاره به عملکرد مثبت دولت تدبیر و امید در همه حوزه ها افزود: دولت در حوزه هایی از از راه در استان ایلام اقدام های خوبی انجام داده که از جمله می توان به تونل قلاجه و کبیرکوه و چهار خطه کردن جاده ایلام - مهران، دهلران - اندیمشک، مهران - دهلران و ارتقای مسیر دهلران به مورموری و آبدانان اشاره کرد که قابل قیاس با هیچ دوره ای نیست.
 
فرماندار دهلران به طرح تحول سلامت و رضایت مندی مردم در این حوزه هم اشاره کرد و یادآور شد: کار احداث 94 خانه بهداشت در استان ایلام با اعتباری بیش از 12 میلیارد ریال از خدمات این حوزه است که از این تعداد 9 خانه بهداشت در دهلران احداث و مرمت می شود.
 
موسوی تاکید کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی پنج هزار میلیارد ریال در بخش کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری، صندوق کار آفرینی و سایر حوزه ها در اختیار کسانی قرار گرفت که اشتغال و کارآفرینی ایجاد کرده اند.
 
وی اجرای طرح گرمسیری را از دیگر خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید اعلام کرد و گفت: ظرفیت های شهرستان دهلران نیز در این طرح دیده شده و این طرح موجب تحول خوبی در حوزه کشاورزی و سطح زیر کشت و اشتغال و میزان برداشت خواهد شد.
 
فرماندار دهلران با اشاره به 220 کیلومتر مرز شهرستان با عراق و مزیت های این مرز برای منطقه اضافه کرد: مدیریت ارشد استان با جدیت و تلاش موضوع باز شدن مرز چیلات را پیگیری می کنند و امیدواریم در این زمینه نتیجه قطعی حاصل شود.
 
موسوی بر ضرورت پیگیری مدیران برای جذب اعتبارات تاکید کرد و افزود: مدیران در جهت جذب اعتبارات مصوب جهت تسریع در عملیات اجرایی پروژه ها از محل اعتبارات تملک دارایی ها و 2 درصد نفت تلاش کنند و پیگیری های لازم را در دستور کار داشته باشند.
 
وی بر توجه به عمران شهری و آسفالت معابر و ساماندهی ورودی و خروجی شهر دهلران تاکید کرد و گفت: در این زمینه تلاش می شود با همکاری بیش از پیش شهرداری و اعضای شورای شهر دهلران شاهد رفع این مشکلات و توسعه فضاهای سبز باشیم.
 
فرماندار دهلران در بخش دیگری از سخنان خود مردم را بزرگترین پشتوانه نظام دانست و اظهار کرد: خدمت بی منت به مردم و جلب مشارکت و اعتماد مردم نسبت به حاکمیت و دولت باید مد نظر همه باشد.
 
وی بر ضرورت توجه مدیران به پیشبرد اهداف دولت در همه ابعاد، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: استفاده از همه سیلقه ها در مدیریت ها برای ارتقای خدمت به مردم و بیان دستاوردها و عملکرد دولت همیشه مد نظر است و مدیرانی که عملکرد نامناسب داشته یا همراه دولت نباشند در ادامه خدمت آنها بازنگری می شود.
 
موسوی با اشاره به حضور برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان برای تسریع در پیگیری امور یادآور شد: تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر باشد.
 
فرماندار دهلران لزوم تلاش مدیران برای انجام وظایف سازمانی، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مطالبات مردم و دولت، هماهنگی با مجموعه فرمانداری و بخشداری ها و عملیاتی کردن شعارها و برنامه های دولت را از جمله موارد ارزیابی مدیران دانست و گفت: ارائه گزارش عملکرد مدیران به رسانه ها برای اطلاع رسانی به افکار عمومی از موضوعات مهمی است که باید در حوزه کاری خود مورد توجه قرار دهند.

راه اندازی کمیسیون ویژه مرز در دهلران ضرورت دارد
امام جمعه دهلران نیز در این نشست راه اندازی کمیسیون ویژه مرز در این شهرستان امری ضروری و مهم دانست و ابراز امیدواری کرد باز شدن مرز چیلات و اهمیت آن برای شهرستان در حوزه های مختلف مد نظر مسئولان قرار گیرد.
 
حجت الاسلام سد محسن موسوی بر ضرورت بررسی وضعیت مرز چیلات تاکید کرد و افزود: امیدواریم با تشکیل این کمیسیون و بررسی همه جوانب، سال آینده این مرز باز شود و مردم از مزایای آن بهره مند شوند.
 
وی با تاکید بر توجه مدیران به بخش راه، کشاورزی و سدها در این شهرستان یادآور شد: از نماینده مردم در مجلس، استاندار ایلام و سایر مسئولان انتظار داریم در طرح گرمسیری این شهرستان بطور ویژه دیده شود.
 
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت عمران شهری تاکید کرد: تخصیص بودجه ویژه برای عمران شهر دهلران و استفاده از ظرفیت شرکت های نفتی فعال در منطقه در این زمینه ضروری است.
 
امام جمعه دهلران از مسئولان آب منطقه ای و امور آب شهرستان در جهت رفع مشکلات آب اراضی کشاورزی تقدیر کرد و افزود: توجه به کشاورزی شهرستان در راستای اقتصاد مقاومتی مهم است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار