سومین جلسه ی شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با حضور اعضاء در دفتر مدیرکل برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 29 December 2016
سومین جلسه ی شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با حضور اعضاء در دفتر مدیرکل برگزار شد.

 این جلسه با حضور بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ،و رئیس شورای پژوهش، متقی معاون فرهنگی و امور جوانان، بالو معاون توسعه امور ورزش،غیناقی معاون ورزش بانوان، رحمان نیا دبیر شورای پژوهش، اساتید دانشگاههای استان در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای جلسه بهمن طیبی ازسفر سه روزه خود به استان منگستائو قزاقستان جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری های ورزشی با دپارتمان ورزش استان منگستائو خبر داد و افزود امضای این تفاهم نامه بین المللی که برای نخستین بار در ورزش گلستان اتفاق افتاده در راستای توسعه ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان میان استان گلستان و استان منگستائو است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: با این تفاهم نامه شرایط حضور تیم‌های ورزشی و مربیان دو استان در استان متقابل تسهیل خواهد شد تا طرفین از تمامی تجربیات و توانمندی‌های خود برای توسعه ورزش استفاده کنند.

طیبی ادامه داد: تبادل مطالب علمی در ورزش از طرف اساتید دانشگاهی از دیگر موارد مطرح شده در این تفاهم نامه بوده است.

در ادامه 2 طرح پژوهشی با موضوع " تدوین الگوهای استعدادیابی نونهالان و نوجوانان در رشته های مستعد قهرمانی و ارائه راهکارها جهت پرورش و حفظ استعدادها در استان گلستان " و بررسی و ارائه راهکارهای توسعه کیفی مربیان ورزشی در استان گلستان " توسط اساتید عضو در این جلسه ارائه شد.

دکتر طیبی ضمن تشکر از محققین و ناظرین علمی طرح ، رهنمود های اصلاحی خود را در زمینه گزارش نهایی 2 طرح تحقیقاتی مذکور مطرح نمودند ودر پایان مقرر گردید که مجریان طرح ، اصلاحات مورد نظر اعضای شورا و مدیریت را اعمال نمایند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار