رئیس شبکه دامپزشکی سرپل‌ذهاب:
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: 47 واحد عرضه غیرمجاز مرغ زنده در شهرستان سرپل‌ذهاب با اخذ دستور قضایی پلمب شد.
کد خبر: ۳۵۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 28 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس،  عبدالله مرادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از پلمب 47 مرکز غیرمجاز عرضه مرغ زنده در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای مبارزه با عرضه و کشتار غیرمجاز مرغ زنده و همچنین اجرای مصوبات کارگروه بهداشت این واحدها پلمب شد.

مرادی با اشاره به شیوع بیماری‌های طیور در فصل سرما و تاکید بر پیشگیری از بروز بیماری‌ها به ‌ویژه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، افزود: عرضه غیرمجاز مرغ زنده تهدیدی علیه سلامت جامعه محسوب می‌شود و باید با آن برخورد قانونی صورت گیرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل‌ذهاب با بیان اینکه پلمب واحدهای فوق با همکاری ارگان‌های ذی‌ربط از جمله مرکز بهداشت شهرستان، اصناف، اماکن، شهرداری و نیروی انتظامی صورت گرفته است، تصریح کرد: شبکه دامپزشکی نظارت‌های مستمری بر عرضه فرآورده‌های خام دامی دارد.

این مسؤول همچنین به شهروندان توصیه کرد که گوشت و فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز زیر نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید کشتارهای غیرمجاز خودداری کنند.

مرادی از مردم خواست که هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق سامانه تلفنی 1512 و همچنین سامانه پیامکی 100010001512 اداره‌کل دامپزشکی استان گزارش دهند تا در اسرع وقت با حضور کارشناسان این اداره‌کل موضوع پیگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار