با حضور مردم شهیدپرور
مراسم تشییع و خاکسپاری اسوه صبر و ایثار، پدر شهیدان «یدالله» و «محمود» دلفانی صبح امروز در گلزار شهدا (باغ فردوس) کرمانشاه برگزار شد‌.
کد خبر: ۳۵۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 28 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس،  عبدالحسین دلفانی بازنشسته آموزش و پرورش، پدر شهیدان والامقام «یدالله و محمود دلفانی»، در سن 87 سالگی صبح روز گذشته به دیار حق شتافت.

براساس این گزارش، مراسم تشییع و خاکسپاری عبدالحسین دلفانی پدر شهیدان والامقام «یدالله و محمود دلفانی» صبح امروز در گلزار شهدا(باغ فردوس) با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهیدپرور کرمانشاه برگزار شد.

 پدر بزرگوار و گرانقدر شهیدان والامقام «یدالله و محمود دلفانی» خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار این نظام و میهن اسلامی باشند.

گفتنی است، شهید والامقام یدالله دلفانی در 28 بهمن‌ماه سال 62 در منطقه عملیاتی چنگوله و شهید بزرگوار محمود دلفانی در تاریخ 27 مهرماه سال 63 در منطقه عملیاتی میمک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین مردم شهیدپرور، ارگان‌ها و نهادها استان با عشق و ارادت به شهدا، پیام‌های تسلیت خود را به این خانواده عزیز عرض می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار