مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: آتش سوزی فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی که بر اثر ‎نشتی برج متانایزر رخ داد بدون هیچگونه تلفات جانی کمتر از ۱.۵ ساعت مهار شد.
کد خبر: ۳۴۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 25 December 2016
 مهدی یوسفی بامداد امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با بیان اینکه آتش‌سوزی پالایشگاه فازهای 20 و 21 میدان گازی پارس جنوبی در عسلویه ساعت 1 و 15 دقیقه بامداد رخ داد اظهار داشت: آتش‌سوزی در برج دی متانایزر  فازهای 20 و 21 پارس جنوبی که وظیفه جداسازی گاز قابل انفجار متان را بر عهده دارد رخ داد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای آتش‌نشان برای کنترل و مهار آتش تصریح کرد: آتش با سرعت عمل نیروهای عملیات و امدادرسان ساعت 2 و 30 دقیقه مهار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اینکه 7 نفر در این حادثه مصدوم شدند افزود: 7 مصدوم حادثه فازهای 20 و 21 میدان گازی پارس جنوبی به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیر بحران منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است و تنها 7 نفر که بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش اظهار ناراحتی می‌کردند  به صورت سرپایی درمان شدند.

یوسفی با بیان اینکه آتش‌سوزی خوشبختانه خاموش شده است خاطرنشان کرد: مشارکت همه دستگاه‌ها و شرکت‌های مستقر در منطقه  و حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی پس از عملیات خنک‌سازی آتش به طور کامل مهار شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار