معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دشتی گفت: فراهم ساختن امکان تداوم حضور سالمندان در جامعه در دستور کار شورای ساماندهی قرار دارد.
کد خبر: ۳۴۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 24 December 2016
محمد حسینی بعد از ظهر امروز در اولین جلسه شورای ساماندهی سالمندان اداره بهزیستی شهرستان دشتی اظهار داشت: ساماندهی وضعیت بیمه سلامت سالمندان و موظف کردن سازمان‌هایی مانند بهزیستی و کمیته امداد برای شناسایی سالمندان زیر خط فقر در دستور کار ضروری است.

وی اضافه کرد: با همکاری و خرد جمعی همه دستگاه‌های ذی ربط در شهرستان دشتی و با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم جایگاه و حرمت سالمندان را حفظ کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دشتی تصریح کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط انتظار داریم تا در چارچوب شرح وظائف خود و بر اساس آئین‌نامه اجرایی شورای ساماندهی سالمندان و در راستای اهداف دولت حرکت کنند.

حسینی بیان کرد: یکی از اهداف مهم و اساسی شورای ساماندهی سالمندان ارائه خدمات رفاهی مطلوب در زمینه بهداشت، درمان، فرهنگی و اجتماعی به این قشر با حفظ احترام و کرامت است.

وی اضافه کرد: رضایت از زندگی برای سالمندان از اهداف دولت است و همه باید بکوشیم با خدمت به این عزیزان و تکریم جایگاه سالمندان در کنار ایجاد نگرش مثبت و نشاط در این افراد، زندگی مناسبی را برای آنها شکل دهیم.

حسینی عنوان کرد: حفظ موقعیت و جایگاه سالمند در خانواده و فراهم ساختن امکان تداوم حضور سالمند در جامعه در دستور کار شورای ساماندهی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار