یک فروند هواپیمای مسافری فوکر 50 شرکت نفت دقایقی پس ار برخاستن از فرودگاه اردبیل به خاطر از کار افتادن یک موتور مجبور به فرود اضطراری شد.
کد خبر: ۳۴۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 19 December 2016

به گزارش تابناک اردبیل، این هواپیما ساعتی پیش، پس از سوارکردن مسافران خود فرودگاه اردبیل را به مقصد تهران ترک کرد اما به علت از کار افتادن موتور شماره یک اعلام وضعیت اضطراری کرده و با مهارت خلبان با یک موتور موفق به فرود اضطراری در این فرودگاه شد.

سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل در این باره اظهار داشت: پرواز فوکر 50 شرکت نفت که به مقصد تهران عازم بود دقایقی بعد از خروج از اردبیل اعلام وضعیت اضطراری کرده و در فرودگاه اردبیل به زمین نشست.

وی با اشاره به جزئیات و علت فرود اضطراری این هواپیما بیان کرد: درخواست فرود اضطراری این هواپیما به علت از دست دادن موتور شماره یک آن بود که هماهنگی‌های لازم و مقدمات امر برای فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه اردبیل فراهم شده و این امر انجام شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه این هواپیما با یک موتور  موفق شد در فرودگاه اردبیل فرود اضطراری داشته باشد، گفت: هیچ آسیبی به سرنشینان این هواپیما وارد نشده و تمامی مسافران در حال حاضر در سلامت کامل هستند.

مسافران این هواپیما با پرواز شرکت هواپیمایی آتا به تهران پرواز کردند.

شرکت هواپیمایی نفت به تازگی پروازهای مسافری خود را از فرودگاه اردبیل آغاز کرده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
خدایا تا کی ما باید این چنین خبرهایی را بشنویم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار