خطیب جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران ماندگاری بشار اسد در سوریه را از برکت تدابیر جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز همه می دانند که ایران بخوبی نقشه های شوم تکفیری ها در سوریه را نقش برآب کرد.
کد خبر: ۳۴۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸ 16 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهلران با اشاره به میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام محمد باقر(ع) گفت: همه باید سیره و رفتار و زندگی پیامبر (ص) را مطالعه و امانت داری و رازداری و اخلاق خانوادگی را مد نظر قرار دهند.
 
وی به خصایص و ویژگی های امام صادق (ع) اشاره کرد و افزود: امروز حلال و حرام ما بر گرفته از زندگی این امام عزیز است.
 
امام جمعه دهلران در ادمه به پیروزی رزمندگان اسلام در حلب و خروج تکفیری ها از این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: این پیروزی ها حاصل استقامت، شهادت طلبی و روحیه ولایت مداری رزمندگان بود و این پیروزی ها را به امت اسلام و مقام معظم رهبری تبریک می گوییم.
 
حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: در این درگیری ها در واقع وهابی ها، تکفیری ها و صهیونیست ها خوار شدند و اسلام ناب بر اسلام آمریکایی پیروز شد.
 
وی با اشاره به شکست گروه های تکفیری در حلب افزود: رئیس جمهور فرانسه دست و پا می زند و از به یغما رفتن حقوق بشر سخن می گوید، باید به او گفت که شماها بودید که چهار سال پیش همه و بویژه بچه ها را به خاک و خون کشیدید و امروز با شکست اینها خوف دارید که مبادا علیه شما برگردند و از این احساس نگرانی می کنید.
 
امام جمعه دهلران ماندگاری بشار اسد در سوریه را از برکت تدابیر جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز همه می دانند که ایران بخوبی نقشه های شوم تکفیری ها در سوریه را نقش برآب کرد.
 
وی با اشاره به سخنان اخیر نخست وزیر انگلیس اضافه کرد: این فرد خیال می کند که ایران اسلامی همان ایران قبل از انقلاب است و سخنانی بیان کرده که دستگاه دیپلماسی کشور باید به این صحبت ها پاسخ کوبنده و قاطعانه بدهد و در مقابل آنها کوتاه نیاید.
 
حجت الاسلام موسوی بر ضرورت خارج کردن سفیر انگلیس از کشورمان تاکید کرد و افزود: انگلیس خبیث است و دشمن اسلام و باید بداند که ایران اسلامی مقتدر است و زیر بار زور نمی رود.
 
خطیب جمعه دهلران در ادامه به برجام اشاره کرد و یادآور شد: نقض برجام متاسفانه به قانون تبدیل شد در حالیکه رهبری بارها بر بد عهدی آمریکایی ها تاکید کردند و امروز برجام خسارت محض است و تجربه مذاکرات هسته ای نباید فراموش شود و باید در ناریخ ثبت شود تا فرزندان ما بدانند که آمریکا بد عهد است.
 
وی اظهار کرد: برجام نشان داد که مذاکره با آمریکا در موضوعات و مسائل مختلف سم مهلک است و دیپلماسی کشور باید در مقابل نقض برجام قاطعانه بایستد.
 
امام جمعه دهلران در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت توجه به کارگران و پرداخت به موقع حقوق آنها تاکید کرد و افزود: تدبیر در پرداخت به موقع حقوق همه کارگران شرکت های منطقه و حتی شهرداری ها از موضوعاتی است که باید به دقت دنبال شود.
 
خطیب این هفته دهلران با تاکید بر ضرورت توجه به زیر ساخت های شهرستان بویژه زیر ساخت های اربعین گفت: نماینده مردم در مجلس، استاندار ایلام و مسئولان کشوری توجه به زیرساخت های عمومی در دهلران را مورد توجه و عنایت قرار دهند.
 
وی در ادامه با گرامیداشت و یاد و خاطره شهید مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه افزود: با توجه به اهمیت دو قشر روحانیت و دانشجو در جامعه، دشمن به فکر تفرقه بین این دو قشر است و البته طلاب و دانشجویان بخوبی ثابت کرده اند که در خط رهبری هستند.
 
خطیب جمعه دهلران با اشاره به قطعی گاز سی ان جی و گلایه رانندگان در این شهر اضافه کرد: باید مشکل این جایگاه هر چه زودتر بر طرف شود تا رانندگان وسایل نقلیه عمومی برای سرویس دهی به مردم مشکلی نداشته باشند.
 
حجت الاسلام موسوی از مسئولان خواست با توجه به اجرای طرح گاز رسانی به شهرستان و برخورداری مردم از نعمت گاز خانگی تلاش کنند تا با نظارت و فراهم کردن تسهیلات، امکان بهره مندی همه از این نعمت گاز را ایجاد کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار