ورزشکاران ناشنوای استان اردبیل در اولین المپیاد ناشنوایان کشور در مشهد مدال های رنگارنگ به گردن آویختند.
کد خبر: ۳۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 12 May 2015

 به گزارش ایرنا، تیم مردان اردبیل در مسابقات تنیس روی میز اولین المپیاد ناشنوایان کشور

با برتری برابر تمام رقبا عنوان قهرمانی را کسب کرد ، مازندران دوم شد و تیم های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

در بخش انفرادی این رقابت ها نیز فرزاد چراغی از اردبیل با قبول شکست در دیدار نهایی برابر حریف مازندرانی به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره رضایت داد ، محمد علیزاده دیگر ورزشکار اردبیلی هم به صورت مشترک با نماینده آذربایجان شرقی روی سکوی سوم ایستاده و نشان برنز دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، تیم دو و میدانی بانوان اردبیل نیز مقام قهرمانی اولین دوره المپیاد ورزشی ناشنوایان کشور را به خود اختصاص داد.

تیم اردبیل با کسب پنج نشان طلا عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم های اصفهان و مرکزی به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

برای تیم اردبیل در این رقابت ها مریم عبدی در مواد 800 و 1500 متر ، خدیجه مولایی در 5000 متر و پرور منصوری در مواد پرتاب وزنه و پرتاب دیسک مدال طلا کسب کردند.

در رشته دو و میدانی بانوان این المپیاد 90 دونده در قالب 16 تیم رقابت می کردند.

تیم اردبیل همچنین عنوان قهرمانی مسابقات دوو میدانی مردان در اولین المپیاد ورزشی ناشنوایان کشور را کسب کرد.

این رقابت ها با حضور 120 دونده در قالب 22 تیم در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد و در نهایت تیم اردبیل با چهار مدال طلا و یک نشان نقره عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های فارس و اصفهان به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

برای تیم اردبیل در این مسابقات حسین صداقت در مواد 5000 و 10000 متر و یاشار وقار در مواد پرش سه گام و پرش طول چهار مدال طلا گرفتند و میثم فرزانه هم در پرتاب نیزه نشان نقره بر گردن آویخت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار