فرماندار فردوس گفت: کلنگ احداث کتابخانه مرکزی فردوس تا پایان سال به زمین می خورد.
کد خبر: ۳۴۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 13 December 2016
حسین اسماعیلی با اشاره به وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان فردوس بیان کرد: در حال حاضر دو کتابخانه عمومی در فردوس و اسلامیه دایر هستند.

وی از وجود ۴۰ هزار جلد کتاب در این کتابخانه ها خبر داد و گفت: متاسفانه این کتابخانه ها در به لحاظ فضا شرایط مطلوبی ندارند.

اسماعیلی بیان کرد: شهرستان فردوس نیازمند احداث کتابخانه ای مرکزی بوده و برای این امر نیز تاکنون اقدامات زیادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث کتابخانه مرکزی فردوس تا پایان سال به زمین می خورد، افزود: امید است بعد از آغاز پروژه، ظرف مدت یک سال به بهره برداری برسد.

فرماندار فردوس با اشاره به اعتبارات کتابخانه های عمومی فردوس، بیان کرد: سال گذشته میزان ۱۵۰ میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز کتابخانه های این شهرستان تخصیص یافته است.

وی از افزایش میزان اعتبارات کتابخانه های عمومی فردوس در سال جاری خبر داد و گفت: اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۲۰۰ میلیون ریال برای این کتابخانه های در نظر گرفته شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه بخشی از این اعتبار برای احداث کتابخانه مرکزی در نظر گرفته شده است، افزود: بخش دیگر اعتبارات مورد نیاز ساخت این مرکز با مشارکت موسسه قلم چی تامین می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار