وزیر ورزش و جوانان:
مسعود سلطانی فر گفت: قبل از این در دولت تنها 50 سمن داشتیم که خوشبختانه این تعداد به 1500 سمن رسیده و امیدواریم تا نیمه اول سال آینده به 2500 سمن افزایش یابد.
کد خبر: ۳۴۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 12 December 2016

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، وزیر ورزش و جوانان در نشست با سازمانهای مردم نهاد استان کرمانشاه با بیان اینکه قبل از این در دولت تنها 50 سمن داشتیم که خوشبختانه این تعداد به 1500 سمن رسیده، گفت:  امیدواریم تا نیمه اول سال آینده به 2500 سمن افزایش یابد

مسعود سلطانی فربا بیان اینکه اگر نظام های سیاسی مردم را در روند اجرای امور مشارکت ندهند با بحران مشارکت  شدیدی مواجه خواهیم شد، گفت: در مقطعی که یک نظام سیاسی دچار بحران مشارکت شده اگر نتواند کار مشارکت مردم را فراهم کند دچار بحران مشروعیت شده و چنانچه در این مقطع در ایجاد تعامل با مردم موفق نباشد، دچار بحران مقبولیت خواهد شد.

وی افزود: در رژیم پهلوی همه این مراحل در کشور ما طی شد و در نهایت منجر به شکل گیری جمهوری اسلامی ایران شد که حاصل آن مردم سالاری دینی بود و در سایه این حکومت دینی، مشارکت عمومی مردم و همراهی آنها را در عرصه های مختلف شاهد بوده ایم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در سایه این حکومت دینی توانسته ایم اصل تفکیک قوا را در کشور پیاده وانتخابات مختلفی را برگزار کنیم و بحرانهای کشور را یکی پس از دیگری با همراهمی و همدلی مردم پشت سر بگذاریم.

سلطانی فر با اشاره  به جنگ هشت ساله تحمیلی گفت: توانستیم اقتدار وتوان نظامی خود را به تمام دنیا نشان دهیم و در جریان مذاکرات هسته ای اخیر که به برجام منجر شد نیز اقتدار سیاسی خود را به رخ دنیا کشیده و امروز زمان آن است که به رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و رونق اقتصادی بپردازیم .

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف موفقیتهای چشمگیری داشته است و دولت در زمینه مذاکرات هسته ای، بهبود رشد اقتصادی، حوزه سلامت و تامین اجتماعی موفقیت های بزرگی را بوجود آورده است .

سلطانی فر با بیان اینکه این دولت اگر چه با انتقادات گسترده و غیرمنصفانه ای که سعی در تخریب دولت دارند مواجه است، اما هیچ رسالتی بالاتر از خدمت به مردم برای خودنداشته و نداردو خودرا خادم مردم میداند، افزود: سمن ها از افتخارات دولت تدبیر و امید هستند و ازدل همین سمن ها است که مدیران و برنامه ریزان و تصمیم گیرندگان آینده کشور بیرون می آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار