فرمانده انتظامی سرپل ذهاب، از متلاشی شدن باند سارقان سیم های برق و دستگیری سه تن از آنان توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 12 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سرهنگ محمدرضا یاری روز دوشنبه افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در برخی از روستاهای شهرستان، موضوع بررسی و دستگیری عاملان این سرقت ها به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی سرپل ذهاب قرار گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران انتظامی با انجام یک سری اقدام های تخصصی و در مدتی کوتاه، موفق شدند سه تن از سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کنند که در بازجویی ها به 6 فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کردند.
وی به شهروندان توصیه کرد در صورت مواجه شدن با قطعی برق غیرمنتظره در زمان های خاص به ویژه نیمه شب، قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گیرند.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب اظهار داشت: با توجه به این که سارقان، محل های کم تردد را برای ارتکاب جرم خود انتخاب می کنند، از این رو ساکنان روستایی، می توانند ورود هرگونه افراد مشکوک را به روستای خود زیرنظر داشته باشند و مراتب را به پلیس اطلاع دهند تا در صورت وقوع جرم، سریع ردیابی و دستگیر شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار