با مخاطبان
برابر شواهد و قرائن و گواه حوادث تاریخی طرح عبورنرم از جنابعالی هم در دستور کار این عزیزان که بنام آقایان (ش م)،(ح ر)،(ا م ف)و(ی د) معروف هستند نیز می باشد و برای فهم بهتر موضوع لطف بفرمائید داستان های تاریخی را مرور کنید.
کد خبر: ۳۴۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 12 December 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
آقای هاشمی حواستان به اصلاح طلبان هست؟
بسمه تعالی
نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ جناب آقای عدل هاشمی پور
با سلام و تحیت؛
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی و عرض خسته نباشید بپاس تلاش ها و زحماتتان در عرصه وظایف محوله، اینجانب بعنوان یک حامی و دوستدار شما و کسی که در هفتم اسفند سال گذشته نام زیبایی شما را در برگه مقدس رأی به تحریر در آورده ام می خواهم در خصوص تخریب جبهه متحد اصولگرایی کهگیلویه بزرگ که این روز توسط عده ای افراد معلوم الحال اصلاح طلب حلقه اول حامیان شما در منطقه درحال بسط و توسعه هست چند کلامی را مختصر بعرضتان برسانم و از حضرتعالی استدعا دارم تا این موضوع حادتر نشده است تدبیری اندیشیده شود.
جناب هاشمی پور
قبل از شروع رسمی انتخابات مجلس ، ما حامیان جبهه اصولگرایی حضرتعالی و چندین تن دیگر از بزرگان منطقه را جزء این جبهه تعریف و خواهان ائتلاف تاریخی همانند ادوار گذشته بودیم تا در این عرصه قدرتمندانه حاضر و شکست سنگینی بر پیکره اصلاحات زده شود.
علی الحال با هر عناوینی آن ائتلاف صورت نگرفت و ما شما را بنا به دلایلی که خودتان مستحضرید بعنوان کاندید خود تعیین و انتخاب کردیم و توانستید برنده آن انتخابات بشوید.

حال پس از انتخاب حضرتعالی و شکست جبهه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ و شروع دوران نمایندگیتان، تعداد افراد معلوم الحال اصلاح طلبی که در همان دوران انتخابات در ستاد هم باعث ایجاد جو دو دستگی می شدند با اهداف و امیال خاصی و با هدایت یکی از مهرهای سوخته اصلاح طلب کهگیلویه(م م) از خلوص نیت شما سوء استفاده کرده و درحال اقدامات ناصوابی هستند و از فردای انتخابات تاکنون هم با یک نقشه راه منسجم و سناریوی مشخص در پی کسب اهداف خود از جمله انتخاب مدیران اصلاح طلب برای کهگیلویه بزرگ هستند.
جناب آقای هاشمی پور
اهداف این افراد اصلاح طلب نما که سابقه آنها گویا و مشخص هست، استفاده از موقعیت فعلی حضرتعالی، تخریب وجهه روحانیت معظم منطقه و تخریب جبهه متحد اصولگرایی در کهگیلویه بزرگ و..... است و برابر شواهد و قرائن و گواه حوادث تاریخی طرح عبورنرم از جنابعالی هم در دستور کار این عزیزان که بنام آقایان (ش م)،(ح ر)،(ا م ف)و(ی د) معروف هستند نیز می باشد و برای فهم بهتر موضوع لطف بفرمائید داستان های تاریخی را مرور کنید.
نماینده محترم کهگیلویه بزرگ
شما در سخنرانی های انتخاباتی خود را همیشه در خط روحانیت میدانستید و اعلام داشته هیچ وقت جدا از روحانیت حرکت نمیکردید و گواه آن سخنان جانانه شما در دفاع از پدر معنوی کهگیلویه بزرگ است، اما این عزیزان یک روز روحانی محترم و نماینده سابق کهگیلویه حاج آقا بزرگواری را مورد تهمت،اهانت و انواع هجمه قرارمی دهند،
روزی دیگر نماینده اسبق حاج آقا موحد که ایشان هم روحانی محترمی می باشند به بدترین شکل ممکن مورد تهمت و افترا و توهین قرار میدهند.
روزی دوستان ما در جبهه عدالتخواهان استان را مورد لطف خود قرار میدهند و چه بسا فردا هم پدر معنوی کهگیلویه بزرگ آمیراحمد را بخاطر یک انتقاد از شما مورد هجمه و اهانت قرار ندهند، در صورتی که با بررسی دقیق می توان فهمید هیچ کدام از شخصیت های فوق نیت شومی برای این جبهه در منطقه ندارند و سوابق آنها نشان از علاقه وافرشان به این تشکیلات می باشد و خواستار اتحاد بیش از پیش این گفتمان هستند.
جناب آقای هاشمی پور
بنده به عنوان یک اصولگرا و یک حامی وظیفه داشته ام از این موضوع مهم شما را آگاه بنمائیم و از شما تقاضا دارم این افراد بادمجان دورقابچینان که اسامی آنان در بالا بصورت اختصاری نیز آمده و در حال حاضر عضو تیم فعال رسانه ای شما می باشند را از خود دور کنید زیرا این افراد دارای اهداف و اشخاص مشخص و در حال اجرایی کردن نقشه های سرتیم خود( م م) توسط شما هستند.

من آنچه شرط بلاغست با تو می‌گویم تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال

سیدمحمد دانشی پور.۹۵/۰۹/۲۱
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
احسنت به اعلام نظر برادرمحترم وارزشی جناب آقای دانشی دقیقا" اصل موضوع همین است که برادردانشی میفرمایند اختلاف ودودستگی بین اصولگرایان از طرح ونقشه آنهاست باید مواظب باشند
اصولگرا
|
United States
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
عده ای از به اصطلاح اصلاحطلبان رای بش دادن مزدشونو میخان اشکالی نداره
یه تحصیل کرده بدبخت بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
30 سال اصول گرا ها بر کهگیلویه حکومت میکنند چه گلی به سر کهگیلویه زدند فقط بلد نامه به بهزیستی وکمیته بدهند تا افراد را تحت پوشش قرار دهند اخ از تعصب های بیجا اخ از قوم گرایی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار