تجهیز این سالن با استفاده از امکانات موجود در آموزشگاه و بدون از صرف هزینه تهیه شده و گنجایش بیش از70دانش آموزان برای مطالعه را دارد.
کد خبر: ۳۳۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 06 December 2016
با ابتکار ایجاد سالن مطالعه در مدرسه ای در یاسوج امکان مطالعه شبانه روزی برای دانش آموزان فراهم شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در یک ابتکار جالب مسئولان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی دوره دوم متوسطه یاسوج با ساماندهی اتاقها و خالی شدن یک سالن از آن بعنوان کتابخانه وسالن مطالعه دانش آموزان استفاده کردند.

مدیر این مدرسه گفت:تعدادی میز مطالعه تهیه و با رنگ آمیزی و مهیا نمودن مکان آن را به یک سالن مطالعه شبانه روزی برای دانش آموزان تبدیل کرده ایم.
فریدون دلبازنسب گفت : تجهیز این سالن با استفاده از امکانات موجود در آموزشگاه و بدون از صرف هزینه تهیه شده وگنجایش بیش از70دانش آموزان برای مطالعه را دارد.
 ابتکار جالب یک مدرسه در یاسوج + تصاویر
 
وی گفت:در هر روز هفته یکی از افراد شامل مدیر؛مربی پرورشی؛مشاور یا یکی از معلمان از ساعت15تا23در محل حضور دارند ودانش آموزان به مطالعه می پردازند.

مربی پرورشی این آموزشگاه که برای برگزاری نماز جماعت وکتابخانه این سالن در بیشتر اوقات شبانه روز حضور دارد هم گفت:مدرسه از ساعت13تعطیل می شود ومعمولاً دانش آموزان که تمایل مطالعه دارند از ساعت15به بعد در سالن حضور پیدا می کنند.

علی کشتکار گفت: ابتکار جالب وارزنده این کتابخانه ایجاد یک فروشگاه اغذیه بدون فروشنده است که دانش آموزان در راهروی این مدرسه به آن مراجعه و خرید می کنند و هزینه خود را در صندوق پرداخت می کنند.

وی گفت:با توجه به ضرورت رفع اشکال درسی در برخی شبها معلمان دروس تخصصی حضور پیدا کرده و برای دانش آموزان در مطالب درسی را رفع اشکال می نمایند.

مربی پرورشی این مدرسه گفت:وجود کتابخانه در سالن نیز فرصتی برای استفاده از کتابهای مرجع است.
نوذرگان پدر یکی از دانش آموزان هم گفت:با مدیریت و تدبیر ارزنده مسئولان آموزشگاه فرصت ارزشمندی برای مطالعه دانش آموزان فراهم شده است.

بنیامین علیبازی دانش آموز این آموزشگاه که خود را برای کنکور آماده می کنند هم گفت:این سالن فرصتی برای دانش آموزان فراهم کرده وبویژه ترغیب وتشویق را به همراه دارد.

وی گفت:خوشبختانه با توجه به اینکه همکلاسی هستیم موقع مطالعه به کمک همدیگر در تفهیم مطالب تبادل نظر می نمائیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
افرین بر این فکر خوب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار