آیت الله 'مصطفی علما' نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز شنبه به دیدار خانواده دو تن از شهدای مدافع حرم در کرمانشاه رفت.
کد خبر: ۳۳۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 03 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا آیت الله علما در این دیدار خطاب به خانواده های شهدای مدافع حرم گفت: همه آنچه که امروز مردم ایران و جمهوری اسلامی از اقتدار و امنیت و پیشرفت دارند همه نتیجه خون شهدا است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: خون شهدا هرگز از بین نمی رود و گرچه رفتن آنها خسارت بزرگی برای جامعه و خصوصا خانواده های آنها محسوب می شود اما نتایج و برکات فراوانی به دنبال دارد تا آنجا که امروز می توان این برکات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.
وی گفت: اگر ایثارگری و شهادت در کشور ایران نبود امروز ایران نمی توانست چنین مقتدرانه در مقابل آمریکا و غرب بایستد.
وی در ادامه اظهار کرد: خون شهدای مدافع حرم امروز موجب شده که بسیاری از کشورها از خطر نابودی و توطئه های بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی در امان باشند که قطعا اجر عظیمی نیز در نزد خداوند خواهد داشت.
حضرت آیت الله علما به همراه سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، علیرضا شهرستانی رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از خانواده شهیدان اکبر نظری و محمد حسین علیخانی عیادت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار