دبیر کمیته ستاد پژوهش و فناوری کرمانشاه:
دبیر کمیته ستاد پژوهش و فناوری استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری در 13 آذرماه خبر داد و گفت: امسال همزمان با اختتامیه نمایشگاه روز 15 آذر‌ماه پژوهشگران برتر استان معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 27 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، علی‌رضا معرفت پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه از برگزاری هفته پژوهش یک هفته زود‌تر در کرمانشاه به‌خاطر تداخل با استان‌های دیگر خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری مراسم‌های هفته پژوهش در استان انسجام بین تمامی دستگاه‌های اجرایی در همه اقشار جامعه است.

دبیر کمیته ستاد پژوهش و فناوری استان کرمانشاه سال پژوهشی را از اول مهرماه سال گذشته تا پایان شهریور‌ماه سال‌جاری عنوان کرد و افزود: در این مدت حدود یک‌هزار مقاله علمی پژوهشی تحویل داده شده است که نزدیک به 500 تا 800 مقاله به زبان خارجی و مابقی به‌صورت مجله‌های علمی‌ داخلی است.

وی وظیفه کمیته را در وهله نخست تعریف شاخصه‌های انتخاب پژوهشگران استان برای معرفی برترین‌ها دانست و گفت: سال گذشته در مراسم جداگانه پژوهشگران برتر معرفی شدند که امسال همزمان با اختتامیه نمایشگاه روز 15 آذر‌ماه انجام می‌شود.

معرفت در پایان گفت: در کرمانشاه هفته پژوهش از 13 تا 15 آذر‌ماه برگزار می‌شود و نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری در پارک شاهد محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار