مهمترین خبرهای استان
مهمترین خبرهایی که در میان سایت ها و خبرگزاری های استان تیتر شده اند بصورت یکجا در این بسته خبری انتشار یافته است.
کد خبر: ۳۳۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 21 November 2016
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سعی دارد مهمترین خبرهای استان را در فواصل زمانی ، در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
سخنان جالب فرماندر دنا در مورد یک ngoهفتاد میلیونی
عباس بهشتی روی فرماندار شهرستان دنا در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج  ضمن درخواست از مسوولان بسیج برای مدیریت این جریان و تقویت شاه راه نجات جامعه اسلامی و ایرانی که در جامعه جهانی نیز مشابه سازی خواهد شد افزود:یکی از بزرگترین واژه هایی که در جوامع جهانی تحت عنوان ngo های سیاسی اجتماعی در مسیر اقدامات خیر خواهانه وجود دارد نماد اصلی آن در سطح یک کشور را میتوان بسیج نامید.
 
بهشتی روی ابراز کرد:من میتوانم مدعی شوم سیاستمداران دنیا روزی قلم خواهند زد که یک ngo هفتاد میلیونی در ایران تشکیل شده که در تمام ابعاد برای خود برنامه دارد و اگر چه در برخی جاها پشتیبانی ،نظارت ،اجرا و در بررخی جاها حساست خاصی ایجاد میکرد اما تمام ابعاد رسالتش تقویت جامعه برخواسته از جمهوری اسلامی در سطح جامعه و منطقه بود./سفیر دنا
 
فرماندار دنا خاطر نشان کرد:امروزه ngo پزشکان بدون مرز در جامعه جهانی تعریف شده و انسانهای فراوانی را پشتیبانی میکند و در حال حاضر نیز بسیج در وضعیت مشابهی قرار دارد،وی ادامه داد: اگر هم اکنون در عراق و یمن و سوریه، مصر و اردن به این نتیجه رسیده اند که با بسیج مردمی و تکیه بر توان مردم در مقابل با ظلم ظالم مقابله کنند نشان دهنده این است که مسیر تشکیل دهنده ngo بسیج برای دفاع از انقلاب و ارزشهای یک جامعه ضروری است. وی ابراز کرد:قطعا در حرکتهای شکل گرفته در کشورهای اسلامی مشابه حرکت بسیج در ابعاد
مختلف داخلی و منطقه ای مشابه سازی خواهد شد.
راه اندازی کمپین "ما همه مدافع حرمیم"در چرام
مسئولان ، شهروندان و همچنین بسیجیان چرامی به کمپین مردمی «ما همه مدافع حرمیم» پیوستند.کمپین مردمی«ماهمه مدافع حرمیم» به منظورگرامیداشت اربعین حسینی و همچنین نشان دادن ارادات نسبت به اهل بیت(ع)، حمایت از مدافعان حرم، اعلام محکومیت جنایات گروههای تکفیری و تروریستی در شهرستان چرام تشکیل شد./پایگاه خبری چرام
مارمولک هایی که در منبع آب شرب زندگی می کنند
منبع آب آشامیدنی مردم روستاهای جاورده، بولویری، دشت‌آزادی، گندگ، سادات مشهدی و چندین روستای دیگر در شهرستان کهگیلویه سلامت آن‌ها را به خطر انداخته است؛ همچنین عبور خط انتقال آب از زیر منازل مسکونی و احتمال ترکیدگی آن، بیم بروز یک حادثه را افزایش داده است؛ فرسودگی شبکه آب‌رسانی نیز علاوه بر هدرروی آب، مردم را با قطعی آب مواجه کرده است. حدود ۱۵ هزار جمعیت روستایی در بخش چاروسا با مشکل سلامت آب آشامیدنی خود مواجه هستند.
عکس‌ها و فیلم‌های رسیده از منبع آب آشامیدنی دهستان‌ جاورده و روستاهای حومه آن حاکی از وضعیت بسیار نگران‌کننده سلامت آن است.
کف این منبع آب آشامیدنی تا حدود نیم متر پوشیده از گل و لای است که با ورود آب به آن، کاملا گل‌آلود شده و وارد شبکه آب‌رسانی این روستاها می‌شود.
این در حالی است که فیلم‌های ارسالی، مارمولک‌هایی را نشان می‌دهد که در این منبع آب شرب مردم زندگی می‌کنند و به راحتی در آب غوطه‌ور هستند./ریواس جنوب
استخدام های غیر قانونی مدیر کل امور عشایر
مدیرکل امور عشایر بدون در نظر گرفتن قانون و عدالت استخدامی نسبت به استخدام بستگان و دوستان خود به صورت های مختلف اعم از قراردادی و شرکت های وابسته اقدام کرده است.
مدیرکل امور عشایر برای اینکه استخدام های فامیلی اش دور از چشم ها بماند برخی بستگان خود را در ادارات شهرستان ها استخدام کرده است که از جمله بکارگیری «ج ر»  پسر خاله اش را در اداره امور عشایر شهرستان گچساران بکار گرفته است.
مدیرکل امور عشایر همچنین نسبت به بکارگیری «الف. و» همسر خواهرش در کارخانه خوراک دام و طیور دشتروم, «ع ی» پسر خاله اش، «پ» داماد باجناقش, «ی پ» پسر خواهرش, «م الف» زن پسر عمویش، «ع ق» داماد عموزاده اش, «ص ف» و «الف ن» دوست و همکلاسی دوران دانشگاهش اقدام کرده است.
گفتنی است مدیرکل امور عشایر به غیر استخدام فله ای بستگانش استخدام های رابطه ای دیگری از جمله «م الف» «م ج», «ع ع», «ح ک»، «م ک» و «ج الف» داشته است.
 به زودی نام اسامی استخدام های فله ای دیگر در سایر ادارات که به این پایگاه خبری ارسال شده است، متعاقباً منتشر می شود.
در حالی که همواره بر رعایت قانون در استخدام نیروها تاکید زیادی از سوی علما، بزرگان، قانونگذاران و مجری قانون شده است، اما برخی مدیران این مسائل را در استخدام نورچشمی ها پشت گوش می اندازند./کبنا نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار