آیت‌الله علما:
امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اجتماع عظیم کرمانشاهیان در روز اربعین حسینی در سبزه میدان، گفت: هیئات مذهبی، مداحان و سایر اقشار مردم باید در روز اربعین حسینی مراسم عزاداری برجسته و در شأن نام کرمانشاه برگزار کنند.
کد خبر: ۳۳۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 19 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در دیدار مداحان اهل بیت(ع) در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی، اظهار داشت: اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه در روز اربعین حسینی فردا راس ساعت 10 صبح در سبزه میدان برگزار می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه قیام امام حسین را بزرگ‌ترین سرمایه بشری عنوان کرد و ادامه داد: حفظ شعائر دینی، عاشورایی و نگهداشتن ارزش‌های اسلامی مهمترین راهکار برای اشاعه اسلام ناب محمدی است.

علما تعلیمات اهل بیت(ع) را آمیخته به خون و گوشت مسلمانان دانست و گفت: اهل بیت(ع) برای ساختن دنیا خلق شده‌اند و چون اسلام آمیخته با تعلیمات دینی ائمه و اهل بیت(ع) عصمت و طهارت است، لذا برای زنده نگهداشتن آن باید همواره تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: هیئات‌های مذهبی، مداحان و سایر اقشار مردم باید در مراسمات مذهبی به‌خصوص در اربعین حسینی کاری برجسته و در شأن نام کرمانشاه انجام دهند.

علما با تاکید بر یک‌جا جمع شدن همه کرمانشاهیان در راستای عزاداری اربعین حسینی، یادآور شد: باید با اجتماع عظیم شور عزاداری را به جهانیان نشان داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار