مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش:
مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش، در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تدوین سند تحول یعنی این که شرایط موجود پاسخگویی نیاز جامعه نیست.
کد خبر: ۳۳۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 17 November 2016
به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره  آموزش و پرورش کرمانشاه، گودرز شاهمرادی افزود: از سال 1383 که سال شروع مدارس آموزش از راه دور بوده، بیش از 2 میلیون و 900 هزار تن فراگیر از خدمات این مدارس استفاده کردند و 441 هزار تن فارغ التحصيل شده اند.
وی گفت: میانگین 240 هزار تن سالیان از خدمات این مدارس استفاده کرده اند.
شاهمرادی پیرامون اهمیت آموزش افزود: حتی اگر نازل ترین آموزش در مدارس راه دور ارایه شود، باز بهتر از این است که دانش آموزی بدون مدرسه و دانش باقی بماند بنابراین آمار نشان می دهد که نیاز به آموزش در کشور بالاست.  
وی خاطر نشان ساخت: دو رسالت در فرایند مدارس راه دور وجود دارد؛ یک توجه به گروه هدف و خاص، دوم آموزش عمومی ، بنابراین باید از هر نظر در تقویت این مدارس کوشا باشیم.
مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: استان کرمانشاه در ارزیابی کشور جزو استان های شاخص است.  
در ابتدای نشست، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه طی سخنانی گفت: در میانگین کشوری، دانش آموزان دختر به نسبت کمتر از پسران می باشند، اما در کرمانشاه، هیچ تفاوتی بین کمیت حضور دختران و پسران وجود ندارد.
سلیمان محبی افزود: پوشش بیش از 99 درصدی در مدارس استان وجود دارد و در 100 درصد روستاهای استان ما مدرسه داریم، 
وی پیشنهاد داد، آموزش از راه دور را به روستاهای استان ببریم، تا افراد بیشتری تحت پوشش دانش و آگاهی قرار گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان ساخت: اگر آموزش از راه دور مجازی تشکیل شود، شاید بیشتر بشود بازماندگان از تحصیل را تحت پوشش قرار داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار