یم فوتبال کارگران استان لرستان در رقابتهای مسابقات فوتبال گروه یک قهرمانی کارگران کشور کارگران کشور با شکست تیم خوزستان قهرمان این دوره از مسابقات شد
کد خبر: ۳۲۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 13 November 2016
به گزارش تابناک لرستان ،مسابقات فوتبال گروه اول قهرمانی کارگران کشور با شرکت تیم های منتخب کارگران لرستان، آلومینیوم المهدی هرمزگان، کشت و صنعت نیشکر خوزستان و شرکت شیشه همدان از 18 آبان ماه در خرم آباد آغاز شد.
در دیدار افتتاحیه این مسابقات دو تیم قدرتمند خوزستان و هرمزگان به مصاف هم رفتند که نتیجه این مسابقه در پایان 90 دقیقه تلاش با نتیجه 5 بر 1 به سود خوزستان به پایان رسید. در دیگر مسابقه این گروه دو تیم لرستان و همدان به مصاف هم رفتند که لرستان توانست با نتیجه 2 بر یک تیم کارگران همدان را شکست دهد سپس در روز بعد این مسابقات لرستان به مصاف تیم هرمزگان رفت و توانست با نتیجه 5 بر صفر بر این تیم غلبه نماید .
در پایان این مسابقات تیم کارگران لرستان با غلبه بر تیم کارگران خوزستان با نتیجه یک بر صفر قهرمان گروه اول منطقه دو کشور گردد و به المپیاد ورزشی کارگران کشور راه یابد  .
مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی کارگران کشور با شرکت 12 تیم در 3 گروه چهار تیمی برگزار در شهرهای خرم آباد، قزوین و طبس می شودکه در نهایت از هر منطقه 2 تیم به مسابقات المپیاد ورزشی کارگران کشور راه می یابند.
ترکیب تیم منتخب کارگران کشورمان نیز برای اعزام به مسابقات جهانی کارگران که اردیبهشت ماه در کشور لتونی برگزار می شود در جریان این مسابقات انتخاب خواهند شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار