رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی جزو معدود روسای جمهوری بود که پا به خدمت بود و قدرت را در سطح منطقه، به نفع کشور گسترش داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳ 21 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد فرامرزیان امروز (یکم خرداد ماه) در مراسم سوگواری شهادت خادم الرضا، آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه در سانحه هوایی که این مراسم به همت جهاد دانشگاهی لرستان و با حضور برخی مسؤولان استان در محوطه این نهاد برگزار شد، با تسلیت این مصیبت به ملت بزرگ ایران و حاضران در مراسم، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد و هیچ وابستگی به میز قدرت نداشت و به‌صورت میدانی به دورافتاده‌ترین نقاط کشور برای بررسی و حل مشکلات مردم می‌رفت.

وی ادامه داد: دکتر رئیسی در سفر‌های استانی خود، بسیاری از کارخانه‌هایی را که تعطیل بودند به چرخه تولید برگرداند و اشتغال کارگران این کارخانه‌ها را تثبیت کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: در سیاست و دیپلماسی بین‌المللی از جبهه مقاومت حمایت کرد و این حمایت‌ها سبب شد معادلات جدیدی در سطح بین‌المللی رقم بخورد.

وی افزود: بر همه مسؤولان و کسانی که مسؤولیتی برعهده گرفتند فرض است، حمایت از خط رهبری و ولایتمداری را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار