معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان گفت: هم‌زمان با برگزاري هفته پژوهش و فناوري در استان جشنواره ایده‌های برتر با رويكرد اقتصاد مقاومتي در هرمزگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 03 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علي رئوفي در نشست كارگروه تخصصي پژوهش، فناوري و نوآوري استان هرمزگان با اشاره به اهداف برگزاري هفته پژوهش و فناوري در استان هرمزگان، بيان داشت: در اين هفته  تلاش می‌شود جديدترين دستاوردهاي پژوهشي استان در معرض ديد جامعه هدف و عموم استان گذاشته شود تا هم مردم با جديدترين دستاوردهای پژوهشي استان در حوزه‌های مختلف آشنا شوند و هم  جامعه هدف با جدیدترین دستاوردهای پژوهشي  یک سال اخير استان هرمزگان آشنايي پيدا كند.
 
وي ادامه داد: امسال اقدامات پژوهشي و نوآوري خوبي از سوي پارک‌های علم و فناوري و همچنين دانشگاه‌های استان صورت پذيرفته كه در هفته پژوهش و فناوري رونمايي می‌شوند.
 
رئيس كارگروه تخصصي آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري هرمزگان خاطرنشان كرد: امسال در كنار تجليل از پژوهشگران برتر حوزه‌های كشاورزي و منابع طبيعي، بهداشت، علوم انساني، حوزه علميه،  مهندسي مكانيك، هنر و معماري، فني مهندسي، علوم انساني، شيلات و آبزيان از پژوهشگران برتر حوزه علوم و فنون دريايي نيز در استان هرمزگان به‌عنوان يك استان دريايي تجليل به عمل خواهد آمد.
 
رئوفي تصريح كرد: امسال همچنين هم‌زمان با برگزاري هفته پژوهش و فناوري در استان جشنواره  ایده‌های برتر با رويكرد اقتصاد مقاومتي در هرمزگان برگزار می‌شود.
 
وي اضافه كرد: در جشنواره ایده‌های برتر، دانشجويان و دانش آموزان استان ایده‌های برتر خود را در حوزه اقتصاد مقاومتي با رويكرد پژوهشي و فناوري بيان می‌کنند و از صاحبان ایده‌های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان اظهار داشت: در نمايشگاه هفته پژوهش و فناوري امسال هرمزگان  اولویت‌های پژوهشي  دستگاه‌ها  و صنايع به معرض ديد همگان به نمايش خواهد درآمد تا  جامعه هدف با جدیدترین اولویت‌های پژوهشي استان آشنا شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار