مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اجتماع پرشور دانش آموزی در13 آبان، ابهت پوشالی استکبار را فرونخواهد ریخت.
کد خبر: ۳۲۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 02 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، همزمان با سراسرکشور، زنگ استکبارستیزی در مدارس هرمزگان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان طنین انداز شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ویژه برنامه استانی این مناسبت، ظهر امروز در دبیرستان شیخ الاسلام ناحیه یک بندرعباس، با تاکید براینکه روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است، اظهار کرد: از13 آبان ماه 1342 با تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه  تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان ماه 1358 کشورعزیز ایران اسلامی بر مدار و حرکت انقلابی قرارداشت و ثمره این حرکت نیز  فروپاشی نظام وابسته به استکبار بود که به رهبری امام راحل ، به بار نشسست.
 
دانش هاشمی پورر افزود: بدون شک سراسراندیشه سیاسی ملت انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام(ره) برگرفته از آموزه های دینی و برمبنای استکبارستیزی بود و این حرکت تا زمانی که حکومت ظلم در دنیا حاکم باشد ادامه خواهد داشت و پرچم استکبارستیزی که برگرفته از مکتب سیدالشهداست، به زمین نخواهد افتاد.
 
وی مبارزه با ظلم و ستم و بی عدالتی و احیای امر به معروف و نهی از منکر را رسالت قیام امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: ندای حق طلبی و ظلم  ستیزی جوهره قیام عاشوربود و ملت مسلمان و پیرو مکتب حسین (ع)، برای مقابله با ظلم و استقرار عدالت، همواره گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند.
 
به گفته وی دین مبین اسلام بر مبارزه با ظلم و استکبارستیزی که برگرفته از رسالت انبیا و اولیا و قرآن کریم است تاکید فراوان دارد و بر مسلمانان تاسی به کلام حق واجب است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه با بیان اینکه امسال به دلیل تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه، ویژه برنامه استکبارستیزی با نواختن زنگ، امروز ۱۲ آبان، برگزارشد،خاطرنشان کرد: برنامه راهپیمایی یوم الله 13آبان فردا در بندرعباس با حضور بیش از پنج هزاردانش آموز از سه راه بهشت زهرا آغاز و دانش آموزان درنهایت در گلزار شهدا اجتماع خواهند کرد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان یادآورشد: نظیراین مراسم در سراسر استان با حضور پرشور دانش آموزان، مربیان، معلمان، اولیاء و تمام اقشارجامعه برگزار خواهد شد تا جلوه ای زیبایی از اتحاد و همدلی و استکبارستیزی که پرچم آن به دست نسل آینده ساز کشور است، نمایش داده شود.
 
هاشمی پور با دعوت ازهمه آحاد جامعه، برحضورگسترده در اجتماع استبکارستیز 13 آبان تاکید و خاطرنشان کرد: در شرایط بحرانی جهان و منطقه که ریشه همه آشوب ها و حق کشی ها درعافیت طلبی استکبار جهانی و جیره خواران آن است، ایران اسلامی با امنیت مثال زدنی خود، فردا جلوه ای از حق طلبی را به نمایش خواهد گذاشت و هر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دانش آموزان لرزه ای بر اندام استکبارجهانی که درراس آن آمریکا و اسرائیل است، خواهد انداخت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار