فرمانداری ماهشهر میزبان جلسه بررسی موانع و مشکلات صنعتگران در این شهرستان با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان
کد خبر: ۳۲۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 31 October 2016
 منصور قمر گفت :  نباید اجازه بدهیم مواردی که می تواند به سرعت حل شود ، مانعی در مسیر تولیدکنندگان و صنعتگران ایجاد کند.

فرماندار ماهشهر در ادامه افزود : اگر مشکلاتی که صنعتگران دارند ، می تواند در سطح شهرستان حل شود ، همه دستگاه ها باید کمک کنند این موارد حل شود و اگر هم نیاز به تصمیم گیری در سطح استان وجود دارد ، این موارد را با استاندار در میان می گذاریم و مجدانه پیگیری خواهیم کرد.

اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان با بیان اینکه دولت و فعالان صنعت می توانند ، با همدلی در کنار هم از موانع موجود درمسیر تولیدکنندگان عبور کنند گفت: با تلاش هرچه بیشتر می توانیم در مسیر خودکفایی و توسعه صنعت به بهترین نحو به اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در ادامه افزود : تعداد 9 طرح در شهرک صنعتی ماهشهر در کارگروه تولید و اقتصاد مقاومتی مصوبه گرفته اند و فقط 1 طرح موفق به دریافت تسهیلات شد ، که انتظار می رود به این موضوع توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه در کارگروه ستاد تسهیل در رفع موانع تولید ، مصوبات بسیار خوبی تصمیم گیری شد ، گفت : یکی از مواردی که در این کارگروه عنوان شد پذیرش تضامین بانکی بود و این مصوبات باید به صورت جدی پیگیری شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان افزود : از مواردی که باید در استان به آن  توجهی جدی شود خرید محصولات تولیدکنندگان در استان است که این امر به صورت جدی از طرف استاندار محترم در حال پیگیری و انجام است.

اخلاق محمدیان با تاکید بر حفظ و نگهداری شبکه های آب ، برق ، گاز ، زیرساخت ها و تجهیزات شهرکهای صنعتی گفت : همه با هم باید کمک کنیم شرایط تولید در خوزستان مهیاتر شود.

در این جلسه که با حضور نمایندگان تامین اجتماعی ، شرکت گاز ، برق ، آب و فاضلاب ماهشهر برگزار شد ،  تولیدکنندگان مستقر در شهرکهای صنعتی و سربندر مشکلات و مسائل خود را بیان کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار