آیت‌الله علما:
امام جمعه کرمانشاه ایستادگی در مقابل آمریکا را کلام امام راحل بیان کرد و گفت: همه ما باید جنایت‌های آمریکا را به یاد داشته باشیم.
کد خبر: ۳۱۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 28 October 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار رئیس جمهور فنلاند، کشتار مردم یمن توسط ارتش سعودی را مورد اشاره قرار دادند و جنایت‌های آشکار این مستکبر را تذکر دادند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در فرازی از فرمایشاتشان موضوع تروریسم را زاییده سیاست‌های آمریکا در منطقه برشمردند، ادامه داد: حمایت از قانون، دولت و کشور سوریه بنا بر فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، یک مقوله عقلانی است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مصادره اموال کشورمان توسط آمریکا و بهانه‌جویی برای غارت اموال ملت ایران، خاطرنشان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا که ادعای مدیریت جهانی دارند در مقابل دوربین‌ها آبروی یکدیگر را بردند و بسیاری از موضوعات نیز بیان نشد.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه ایستادگی در مقابل آمریکا را کلام امام راحل توصیف کرد و گفت: مقام معظم رهبری زیاده‌خواهی آمریکا را مورد اشاره قرار دادند و همه ما باید جنایت‌های آمریکا را به یاد داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه شعار مرگ بر آمریکا را برای سیاست‌گذاران آمریکا دانست که ارتباطی به مردم این کشور ندارد و تصریح کرد: آمریکا حرف‌های فریبنده می‌زند ولی از سوی دیگر در یمن و کشورهای مختلف مردم را به خاک و خون می‌کشد که امام راحل فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.

وی 13 آبان ماه که روز تبعید امام راحل به ترکیه به‌ دلیل اعتراض به قانون کاپیتولاسیون رخ داد را یادآوری کرد و متذکر شد: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) است که روز مبارزه با استکبار جهانی است که این روز باید زنده نگه‌ داشته شود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دهم آبان ماه سالروز شهادت آیت‌الله طباطبایی، نخستین شهید محراب است، عنوان کرد: این شهید بزرگوار خدمات بسیاری به مردم و انقلاب ارائه کرد.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده را مورد اشاره قرار داد و افزود: بصیرت و آگاهی این نوجوان بسیجی باید برای همه جوان‌ها مورد الگوبرداری قرار بگیرد و این روز به عنوان روز بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه امام راحل در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تربیت شده بودند، گفت: امام خمینی(ره) با ایمان قلبی در مقابل ظلم زمانه ایستادند و با کرامت انسانی برای دست یافتن به اهداف دینی و اسلامی ایستادگی کردند.

وی با اشاره به مناجات‌ها و عبادات حضرت امام زین‌العابدین(ع) و مدیریت 1400 ساله که پس از قیام سیدالشهداء(ع) توسط حضرت زینب(س) و سیدالساجدین(ع) ادامه یافت، گفت: امانت قیام عاشورا و معرفی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به‌دست ما رسیده است که همه ما باید این راه را ادامه بدهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار