معاون توسعه و مدیریت امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امیدواریم تا پایان سال ۱۰ هزار واحد تولیدی نیمه فعال کوچک و متوسط به چرخه تولید بازگردند.
کد خبر: ۳۱۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 16 October 2016
محمدرضا فیاض در حاشیه افتتاح واحد تولیدی روتن گران پارسه(تولید کننده لوله های پلی اتیلن) واقع در شهرک صنعتی بهارستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: این واحد تولیدی با هزینه ای بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال ۵۰ نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: افتتاح این واحد تولیدی گامی موثر در راستای تولید لوله‌های نوین پلی اتلین است و می‌تواند تحولی بزرگ در حوزه آب و فاضلاب ایجاد کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: راه اندازی این واحد تولیدی نمونه بارزی از توانمندی مهندسان و فارغ التحصیلان با استعداد ایرانی است و انتظار می‌رود فاز توسعه این واحد تولیدی تا یک سال آینده با تکنولوژی و ابداعات جدید راه اندازی شود.

فیاض در ادامه به ظرفیت ویژه صنعتی البرز اشاره کرد و گفت: این استان در حوزه صنعتی از پتانسیل ویژه‌ای برخوردار است که بهره مندی از این ظرفیت‌ها می‌تواند البرز را به یکی از ۱۰ استان برتر صنعتی کشور تبدیل کند.

وی بیان کرد: برای رسیدن به این هدف باید مسیر توسعه صنعتی استان هموار شود و مشکلات تولیدکنندگان برطرف شود.

این مقام مسئول اعطای تسهیلات بانکی را یکی از راه های رفع مشکلات صنعتگران البرزی دانست و ابرازکرد: تا کنون ۷۳۰ واحد صنعتی این استان با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان از تسهیلات بانکی بهره مند شدند.

وی تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنار ارائه تسهیلات تدابیری اتخاذ کرده تا  خروجی تسهیلات واگذار شده توسط یک گروه نظارتی رصد و در صورت وجود مشکل، در راستای رفع آن اقدام شود.

معاون توسعه و مدیریت امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: با ارائه این تسهیلات و نظارت بر عملکردها امیدواریم تا پایان سال ۱۰ هزار واحد تولیدی نیمه فعال کوچک و متوسط به چرخه تولید بازگردند.

وی در پایان به حضور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید البرز اشاره کرد و گفت: در این نشست مشکلات واحد های تولیدی البرز بررسی شد و بهره برداری از یکی از بزرگ ترین شرکت های آرد کشور تا سه ماه آینده از نتایج این نشست بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار