رئیس پلیس راهور خوزستان؛
رییس پلیس راهور خوزستان محدودیت های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز را اعلام کرد
کد خبر: ۳۱۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 11 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان، سرهنگ قاسم قدرتی گفت: در راستای تامین نظم و امنیت عزاداران در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت های ترافیکی در کلانشهر اهواز اجرا می شود.

وی محدودیت ترافیکی اهواز را به شرح زیر اعلام کرد:

مسیر شماره یک: عصر تاسوعا مسیرهای چهارراه زند ـ مسیرهای جنوب به شمال و شمال به جنوب خیابان شریعتی و همچنین غرب به شرق و شرق به غرب خیابان زند مقابل مسجد امام جعفر صادق(ع) مسدود خواهد بود.

مسیر شماره 2: از بارگاه علی بن مهزیار اهوازی تا مقابل مسجد توحید مسدود خواهد بود.

مسیر شماره سه: در ساعت 6 صبح روز عاشورا، خیابان شریعتی از میدان سنگی آخر آسفالت تا تقاطع نهج البلاغه، مسیرهای جنوب به شمال و شمال به جنوب و کلیه فرعی های ورودی به خیابان اصلی مسدود خواهد بود.

مسیر شماره چهار: خیابان آزادگان از بارگاه علی بن مهزیار اهوازی تا میدان شهدا و در ادامه تا سه راهی آزادگان هر دو مسیر رفت و برگشت محدودیت تردد خواهد داشت.

مسیر شماره پنج: خیابان رضوی مقابل مسجد توحید موازی ریل قطار از پل راه بند تا بلوا ساحلی عامری مسدود خواهد بود.

مسیر شماره شش: بلوار آیت الله بهبهانی میدان خلیج فارس (دروازه) تا چهارراه آبادان، مسیر شمال به جنوب مسدود خواهد بود.

مسیر شماره هفت: ، بلوار ولایت از میدان ولایت ابتدای خیابان حصیرآباد به سمت پل راه بند و در ادامه تا خیابان نهج البلاغه و انتهای پل هفتم هر دو مسیر رفت و برگشت محدودیت تردد خواهد داشت.

مسیر هشتم: خیابان آیت الله طالقانی از سه راهی طالقانی تا میدان شهدا مسدود خواهد بود.

و مسیر نهم : پل چهارم از میدان مولوی به سمت سه راهی آزادگان و طول بلوار چمران مسیر رفت و برگشت از فلکه سوم کیانپارس تا تقاطع 9کیانپارس نیز محدودیت تردد خواهد داشت.

رییس پلیس راهور خوزستان  یادآور شد : محدودیت های ترافیکی در روز تاسوعا از ساعت 20 و 30 دقیقه تا پایان مراسم و محدودیت های ترافیکی در روز عاشورا در اهواز از ساعت شش صبح تا پایان مراسم اعمال خواهد شد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار