مدیرکل دفتر واردات منطقه ویژه اقتصادی گمرک کشور گفت: کالا برای کارخانجات، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی بدون تشریفات گمرکی وارد می‌شود.
کد خبر: ۳۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 03 May 2015
تابناک بوشهر: فرود عسکری بعدازظهر امروز در بررسی روند توسعه گمرک بندر دیر با بیان اینکه استان بوشهر دارای بنادر و گمرک‌های تخصصی در واردات و صادرات است اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن بیش از 13 گمرک و 11 بندر تجاری جایگاه مهمی در حوزه تجارت دریایی دارد.

وی با اشاره به اینکه گمرک و بندر دیر با برخی ازکشورهای حوزه خلیج فارس کوتاهترین فاصله دارد بیان کرد: حوزه تجارت بازرگانی در بندر دیردارای سابقه طولانی در حوزه تجاری است که مهم‌ترین عامل رونق تجارت در بندر دیر همجوار بودن این بندر با برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس است.

مدیرکل دفتر واردات منطقه ویژه اقتصادی گمرک کشور با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های صنعتی فراهم کرده است گفت: با توجه به صنعتی بودن پارس جنوبی منطقه ویژه در این حوزه می‌تواند تحولات مهمی در حوزه انتقال محصولات مورد نیاز صنایع با تسهیلات لازم فراهم کند.

عسکری از توسعه منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی خبرداد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در حال توسعه است و وجود گمرک در این مناطق به عملیاتی شدن کارهای تجاری کمک می‌کند.

مدیرکل دفتر واردات منطقه ویژه اقتصادی گمرک کشور با اشاره به تسهیلات فراهم شده برای انتقال کالا به منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی گفت: کالا برای کارخانجات، پالایشگاهها و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی بدون تشریفات وارد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار