بزرگواری
همه آن هایی که در مرکز ادعای اصولگرایی و اصلاح طلبی دارند سر و ته یک کرباسند چون غالبا از ناف به زیر به هم وصلند دختر این یکی عروس آن یکی است و پسر آن یکی داماد این یکی است
کد خبر: ۲۹۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 13 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی محمد بزرگواری با انتشار مطلبی ، به نکاتی اشاره کرده است که بسیار جالب و خواندنی است.
بزرگواری ،به ساده دلی و صداقت شهرستانی ها اشاره کرده و گفته که مرکز نشینان(اصولگرا و اصلاحطلب) از ما به عنوان سیاهی لشکر استفاده می کنند.
بزرگواری در ادامه گفت:نمایندگان محترم ادوار و همکاران عزیز دیروز و آینده ان شاءالله سلام علیکم عید قربان مبارک باد.
همه آن هایی که در مرکز ادعای اصولگرایی و اصلاح طلبی دارند سر و ته یک کرباسند چون غالبا از ناف به زیر به هم وصلند دختر این یکی عروس آن یکی است و پسر آن یکی داماد این یکی است.
ما شهرستانی ها را که با دلی ساده و عملی صادقانه برای دفاع از ولایت و رهبری و خط رهبری و امام از آن ها حمایت می کنیم فقط به عنوان سیاهی لشکر قبول دارند.
تنها کسی که آن ها را خوب شناخته دکتر احمدی نژاد است که حاضر نیست در میدان آن ها بازی کند ما حد اقل پس از دو دوره نمایندگی باید این ها مخصوصا آن هایی که ادعای اصولگرایی را دارند شناخته باشیم .
و باید این سادگی و صداقت خود را فقط هزینه راه امام و رهبری نماییم و گوش به دهان رهبری باشیم البته توقع داریم که برادران سپاهی فقط این مرکز نشینان را رصد نکنند بلکه دلسوزان شهرستانی را که عاشقانه از نظام و رهبری دفاع می کنند بیشتر رصد نمایند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
حاج اقا بزرگواری .لابد من و شما نمیشناسیم گرنه احمدی نژاد بیشتر وصلت دارد با اینا
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
سید خود شما هم مشخص نیست به کدام حزب پایبندی در زمان نمایندگی در مجلس یک حرف می زدی در حوزه انتخابیه جبهه مشارکتی ها را پست می دادی، هویتت برای همه مشخص شده است، خدا رحمت کند پدر و مادر محمدرضا رحیمی را، احمدی نژاد از دوستان سردار هاشمی می باشد
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
سید بزرگوار سلام خوبید واقعا حق را گفتید ولی یکی اینکه دیر گفتین دیگری اینکه تو را خدا این مابقی عمر شریفو تو اخلاقیات سپری کن سیاست را بگذار برا همون پدرسوخته های وابسته به زیر ناف ! البته گهگاهی جرقه ای بزن اما فاصله گرفتن از سیاسیون شما را محبوب تر میکنه ! دیگر اینکه سید صادق و پاک و رزمنده و جانباز و شهید داده و اسیر داده و روحانی و .....دیگه جای امثال شما در این نظام تنگ شده ! یه عملکرد تقریبا مقبولی داشتید بهتر از همه ی نمایندگان ادوار کهگیلویه ...و برعکس نظر دوستمان جناب حق گو موضعتون هم مثل دلتان شفاف و بی آلایش بود و در تقسیم پستها اگه چه شما مقسم نبودید بلکه مشاور و دخیل اما دادن پست به نیروها چه چپ چه راست چه محافظه کار چه مشارکتی و ... ربطی به موضع صریحتان نداشت بلکه این هم نشات از صداقت تان داشت و البته که هیچ انسانی معصوم نیست و اندک اشکالات تان نیز قابل اغماض است .... نکته إخر منظورتان از همکاران آینده چیست امیدوارم که نمایندگی و کاندیداتوری را سه طلاقه کرده باشی مگر اینکه لو لا حضور الحاضر و قیام الحجه بوجود الناصر ....شود ... به هر حال سید صادق ، صادق بمانی ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
واقعا گل گفت( از ناف به زیربه هم وصلند)
مدیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
بیامرزا پدر و مادرت.
هیچوقت بهت رای ندادم ولی در یکرویی و صداقت و حق گوییت شک نداشتم.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
ترا دادم به جدت دست از سر این کهگیلویه بدبخت بردار ، آزمون را پس دادی خودت با آن سناتور نتوانستید یک کار عام المنفعه راه بیندازید،این اقای حاج هاشمی شروع خوبی دارد، استدعا دارم، خواهش میکنم ترا به مادرت زهرا قسمت می دهم فضا را مهیا کنید وایشان را همکاری نمایید.
بردبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
یک قلم جاده دهدشت یاسوج یک عمر بزرگی به بزرگواری داد. .....من هم با جناب انصاف موافقم سید از همه صادق تر بود شفافیتش نیز مقبول بود هیچگاه دو پهلو حرف نزد تو دو دوره نمایندگیش هم عام المنفعه بود روی اعتقاداتش هم متعصب بود از رهبری و امام هم همیشه خوب دفاع کرد بر عکس نظر جناب حق گو ، سید همیشه یکرو بود و حرف و عملش یکی بود. .... جناب شهروند جوجه ها را آخر پاییز میشمارند همین یک قلم جاده ی دهدشت به یاسوج که سید درست کرد یک عمر پدر بیامرزی برای خود و کسانی که بهش رای دادند را به ارمغان آورد و با عزت هم کنار رفت و به قول جناب انصاف نمایندگی را کنار گذاشته مگر اینکه مردم بخواهند که لولا حضور الحاضر تعبیر خوبی است ضمنا 4 سال میدان در اختیار هاشمی است تا ببینیم چه گلی به سر کهگیلویه میزنه و شاهد کهگیلویه ی بی بز رگواری و کهگیلویه ی هاشمی هم هستیم !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره . دوره شما رو هم دیدیم مدیرانت چه پارتی بازی ها که نکردند الان هم اصلاح طلبان برای هسته خودشون کم نذاشتن . قانون فقط مال بدبخت بیچاره هاست . واگذارتون کردیم به خدا و خون شهدا . خیلی نامردی کردید به مردم همه گروها و حزب ها . خیلیا تو محرومیت و بدبختی نابود شدند و دارن می شن . نصف نصف مقصیرید اصلاحات فرصت طلب و اصولگرایان مقدس نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
هسید هنوز زنده هستی خدا قوت چماق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار