اخبار ویژه تابناک اردبیل
در بسته خبری ویژه تابناک اردبیل، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد. پیگیری خبرهای ویژه تابناک اردبیل، مخاطبان را از پشت پرده برخی جریانات و مسایل سیاسی و اجتماعی آگاه می‌کند.
کد خبر: ۲۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 29 April 2015

رصد‌خانه «تابناک» ‌بسته خبرهای ویژه ای برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. در بسته خبری ویژه تابناک اردبیل، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

پیگیری خبرهای ویژه رصد شده توسط رصدخانه تابناک اردبیل، مخاطبان را از پشت پرده برخی جریانات و مسایل سیاسی و اجتماعی آگاه می‌کند.


تعیین هیات رئیسه کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاح طلبان

با آرای اعضاء کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اردبیل، هیات رئیسه این کمیته انتخاب شدند.

در این رای گیری مرتضی مقدم از حزب خانه کارگر استان اردبیل به عنوان رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اردبیل انتخاب شد.

همچنین دکتر علیرضا پوستی از انجمن اسلامی جامعه پزشکی به عنوان نائب رئیس، بهزاد خسروانی از حزب اراده ملت به عنوان دبیر، میر ایوب تقواطلب از حزب کارگزاران سازندگی به عنوان سخنگو و محمد شهباز علیزاده از حزب مردمسالاری به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.


احتمال کاندیداتوری سه شهردار

از محافل خبر می رسد به احتمال قوی سه نفر از شهرداران سالهای اخیر اردبیل (سه شهردار آخر) در انتخابات شرکت خواهند کرد.

از بین این سه نفر نیز احتمال کاندیداتوری شهردار فعلی از همه بیشتر است.

با این حساب می توان گفت شهرداری اردبیل به پرورشگاه کاندیدای مجلس تبدیل شده است.


انتقال متهمان پرونده دانشگاه آزاد مشگین به تهران

به دنبال برخی طرح برخی اتهامات مالی و آموزشی به رئیس سابق دانشگاه آزاد مشگین شهر و برخی از کارمندان این دانشگاه ، منابع موثق از انتقال متهمان این پرونده به تهران خبر می دهند.

گویا دستگاه قضایی تشخیص داده است به دلیل نوع اتهامات وارده و ارتباط آن با برخی دیگر از واحدهای دانشگاهی ، این پرونده باید در تهران مورد رسیدگی قرار بگیرد.

گفته می شود متهم اصلی این پرونده از اهالی استان تهران است و به همین دلیل شهر تهران محل وقوع اصلی جرم تشخیص داده شده است .


راه اندازی ستادهای مجازی کاندیداهای احتمالی

محافل خبری گزارش دادند ستادهای انتخاباتی کاندیداها در فضای های مجازی بسیار زودتر از ستادهای واقعی آنها راه اندازی شده است.

شنیده می شود با قطعیت یافتن حضور یکی از نمایندگان سابق استان اردبیل در انتخابات آتی مجلس، صفحه اي با عنوان حاميان این نماینده سابق در شبكه اجتماعي فيس‌بوك راه اندازي و تصاويری از وی منتشر شده است.


جاده یا قتلگاه؟

سریال تلفات جاده پارس آباد به اردبیل ادامه دارد. پس از تصادف رئیس بیمارستان پارس آباد در این جاده طی روزهای اخیر که با خوش شانسی جان سالم بدر برد، جاده پارس آباد اردبیل باز هم خبرساز شد.

متاسفانه خبر رسیده است که در آخرین حادثه رخ داده در این جاده ، صیاد عطایی مربی خوش اخلاق کشتی شهرستان پارس آباد نیز جان خود را از دست داد.

در این تصادف که در نزدیکی روستای فتحعلی قشلاقی و در محور پارس آباد- اردبیل رخ داد، متاسفانه خودروی پژو 405 مرحوم عطایی پس از شاخ به شاخ شدن با خودروی مقابل، از مسیر جاده واژگون شده و وی در دم فوت کرد.


اعتراض مشگینی ها به شهرداری

قطع برخی درختان پارک جنگلی مشگین شهر در هفته های اخیر باعث نگرانی برخی از اهالی شده است.

مردم می گویند برخی درختان قطع شده سالم بودند و در قطع آنها بی دقتی و تعمد احساس می شود. مسئولان فضای سبز در مشگین شهر تاکنون جواب قانع کننده ای به این نگرانی ها نداده اند.


نباید به افراطیون دو جناح میدان داد

الیاس حضرتی، مدیر مسئول و سردبیر روزنامه اعتماد در خصوص نحوه تعامل اصلاح طلبان با دولت در عرصه انتخابات گفت: دولت نه اصلاح طلب و نه اصولگرا است، سیاست دولت از ابتدا اعلام شده است که هم از توانایی ها و ظرفیت‌های اصلاح طلبان و هم از ظرفیت‌های اصولگرایان استفاده خواهد کرد.

وی شرط ورود اصولگرایان و اصلاح طلبان به تیم دولت را اعتدال دانسته و افزود: خط قرمز دولت افراطیون در دو جناح اصلاح طلب و اصول گراست؛ به نظر من این سیاست خوبی است که از سوی دولت دنبال می شود و ما نباید بگذاریم افراطیون در دو سمت میدان‌دار انتخابات شوند.

حضرتی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان گزینه‌های معتدل معرفی خواهند کرد، گفت: در حال حاضر همه اصلاح طلبان امروز معتدل هستند و تعدادی از افراطی‌های آنها مانند تندروهای اصولگرایی در حاشیه قرار گرفته‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار