اخبار انتظامی استان کرمانشاه؛
مقامات انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و انهدام باند خانوادگی شرارت و آدم ربایی در شهرستان‌های استان خبر دادند.
کد خبر: ۲۹۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 08 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازمهر به نقل از پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین از کشف و ضبط ۱۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق درچند روز گذشته در این شهرستان مرزی خبر داد.
سرهنگ عنایت فلاحی اظهار داشت:همسو با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی قصرشیرین در حین انجام عملیات گشت زنی موفق به کشف و ضبط این میزان قاچاق سوخت در شهرستان مرزی قصرشیرین شدند.
وی بیان کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح در ۲۰ روز گذشته ۵۴ هزار قالب صابون خارجی قاچاق نیز در شهرستان مرزی قصرشیرین کشف و ضبط شد و ۹ دستگاه خودرو نیز در این ارتباط توقیف و به توفقگاه منتقل شد.
انهدام باند شرارت و آدم ربایی در اسلام آبادغرب 
سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب نیز از انهدام باند خانوادگی شرارت و آدم ربایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه سه برادر شرور که سوابق متعددی در زمینه سرقت مسلحانه، آدم ربایی و زورگیری داشتنددستگیر شدند.
این مقام انتظامی افزود: در پی ارجاع یک مورد پرونده از سوی دادستان شهرستان اسلام آبادغرب به کلانتری ۱۲ مرصاد مبنی بر قمه کشی سه شرور و مجروحیت چند نفر، شناسایی و دستگیری عوامل در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد این سه شرور، سه برادر هستند که دو نفر از آنان ۹ مورد ارتکاب سرقت مسلحانه، آدم ربایی و شرارت را در سوابق کیفری خود دارند، لذا با شناسایی هویت متهمان، مخفیگاه آنان نیز شناسایی شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران گشت کلانتری ۱۲ مرصاد موفق شدند این سه برادر را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کنند.سرهنگ سرتیپ نیا با بیان اینکه این اقدام پلیس مورد حمایت دستگاه قضائی و دادستان شهرستان قرار گرفت،عنوان کرد: پلیس شهرستان به مخلان نظم و امنیت و آرامش عمومی اجازه هیچگونه جولان و عرض اندام نخواهد داد و در تامین نظم و امنیت مردم و شهروندان جان کمترین بهایی است که می پردازد.
دستگیری باند سارقان و کشف ۲۵ مورد سرقت در اسلام آبادغرب 
سرهنگ سرتیپ نیا همچنین از دستگیری باند سارقان و کشف ۲۵ فقره سرقت در اسلام آباد غرب خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم برق، اماکن و محتویات داخل خودرو در حوزه داخل شهر اسلام آباد غرب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱و ۱۲ شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی یک باند سرقت و دستگیری سه نفر متهم در این زمینه شدند.
وی اضافه کرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به هشت مورد سرقت محتویات داخل خودرو، هفت مورد سرقت سیم برق و ۱۰ مورد سرقت اماکن خصوصی اقرار کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به بازسازی صحنه جرم، از شناسایی تمامی مالباختگان در این زمینه خبر داد.
سرهنگ سرتیپ نیا تصریح کرد: متهمان در اجرای دستور مقام قضائی با صدور قرار مناسب جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان هستند.توقیف ۵۶دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان کرمانشاه 
سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان نیز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و توقیف ۵۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف خبر داد و اظهار داشت:به منظور افزایش احساس امنیت و آرامش شهروندان در سطح شهرستان طرح ارتقا امنیت اجتماعی به اجرا در آمد.وی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۵۶ دستگاه وسائط نقلیه متخلف که شامل ۳۶دستگاه خودرو و۲۰دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و پس از اعمال قانون جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شدند.
این مقام انتظامی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی در راستای برخورد با متخلفان خاطرنشان کرد:استمرار این گونه طرح ها با هدف تحکیم مبانی امنیت و افزایش احساس امنیت عمومی به طور مستمر در این شهرستان اجرا و پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و آرامش شهروندان با مخلان نظم و امنیت به صورت جدی برخورد می کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار