ایت الله عبادی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ساخت کتابخانه و نمازخانه یکی از نیازهای مهم دانشکده ابن حسام است که مسئولان باید آن را پیگیری کنند.
کد خبر: ۲۹۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 06 September 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۱۶ شهریور) در دیدار با رئیس و مسئولان دانشکده ابن حسام بیرجند با بیان اینکه یکی از مزیت های آموزشکده های فنی و حرفه ای همراه بودن علم با عمل است،‌ اظهارداشت: اگر علم تنها تئوری باشد و عملی دانشجو مطلبی فرا نگیرد، فایده چندانی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینی یکی دیگر از شاخصه های آموزشکده های فنی و حرفه ای است،‌ افزود: در بیشتر دانشگاهها شاهد آن هستیم که دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی به دنبال کار هستند اما در آموزشکده های فنی و حرفه ای،‌ دانشجو کار یاد می گیرد و به نوعی کارآفرین می شود.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: مسئولان مربوطه هم باید زمینه کارآفرینی را برای دانشجویان فراهم سازند.

 وی با اشاره به برخی مشکلات آموزشکده فنی و حرفه ای ابن حسام بیرجند گفت: نباید این طور باشد که این دانشکده و سایر دانشگاهها مشکلاتی داشته باشند، مسئولان در راستای رفع مشکلات این مراکز تلاش کنند.

 آیت الله عبادی با بیان اینکه طبق قانون هر کاری به قوای مختلف واگذار شده و کار اجرایی توسط مسئولان اجرایی انجام می شود،ادامه داد: مسئولان باید به وظایف خود به درستی عمل کنند تا مشکلات مردم حل شود.

 وی گفت: ما هم در دیدار با مسئولان، مشکلات آموشکده های استان را منتقل خواهیم کرد.

 وی با اشاره به اینکه اگر چنانچه از نظر عقل و ایمان به علم جهت ندهیم، نه تنها مفید نخواهد بود بلکه ضرر هم خواهد داشت،‌ تصریح کرد: آنچه که امروز در سوریه،‌ عراق و یمن اتفاق می افتد و تعداد زیادی از مردم بی گناه را به خاک و خون می کشند، نتیجه علم بدون ایمان است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: دشمنان در زمینه های علمی، وضعیت خوبی دارند اما چون با ایمان همراه نیست، مشاهده می کنیم که به هیچ کس رحم نمی کنند.

آیت الله عبادی افزود: ایجاد کتابخانه و نمازخانه یکی از نیازهای دانشکده ابن حسام است که مسئولان باید آن را پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار