معاون فرماندار گیلانغرب:
معاون فرماندار گیلانغرب، از تصویب 192 طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 06 September 2016
به گزارش  تابناک به نقل ازایرنا،جعفر همتی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب، اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرا و تکمیل این طرح ها را 320 میلیارد ریال ذکر کرد.
وی اظهارداشت: این طرح ها در بخش های کشاورزی، دامپروری، خدماتی، خرید خودرو، تلقیح دام و شرکت های ادوات و تجهیزات کشاورزی است که با تکمیل و بهره برداری آنها زمینه اشتغال 192 تن از افراد جویای کار فراهم می شود.
وی بیان کرد: در جریان سفر اخیر هیات دولت به استان کرمانشاه و با توجه به درخواست شهرستان، با دستور رییس جمهوری، 20 میلیارد ریال تسهیلات جدید برای اجرای طرحهای خوداشتغالی از طریق صندوق کارآفرینی امید اختصاص یافت.
معاون فرماندار گیلانغرب اضافه کرد که متقاضیان اجرای طرح می توانند از امروز با مراجعه به فرمانداری نسبت به ارایه طرح و درخواست اقدام کنند.همتی ادامه داد: در حوزه اجرای طرح های اشتغالزایی در این شهرستان طی یکسال گذشته 127 میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شد و از این مبلغ 100 میلیارد ریال آن توسط 10 بانک عامل پرداخت شد و 618 طرح نیز به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: با بررسی های صورت گرفته صندوق کارآفرینی امید و بانک های کشاورزی و ملت در مقایسه با دیگر بانک های عامل در بخش پرداخت تسهیلات کارآفرینی بیشترین عملکرد را داشته اند.وی افزود: سیاست های اقتصادی دولت براساس راهبردهای تعیین شده با نگاه ویژه به اشتغال، تولید، جذب مشارکت و بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های هر منطقه و مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است که همه موظف به تلاش مضاعف برای تحقق آن با احساس مسوولیت بیشتر هستیم. 
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار