مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: تصفیه خانه فاضلاب تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی در صورت تخصیص اعتبار پایان سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۲۹۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 05 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان کرمانشاه ،روز دوشنبه به نقل از علی رضا تخت شاهی اعلام کرد: تصفیه خانه فاضلاب تازه آباد با مساحت یک هکتار و 350 متر مربع در ضلع غربی این شهر واقع شده است.
وی اضافه کرد: این پروژه با 24 درصد پیشرفت فیزیکی با توجه به اعتباری که تاکنون جذب آن شده پیشرفت قابل قبولی داشته است.
وی میزان اعتبارات مصوب شده برای سال مالی 95 این پروژه را 17 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار به موقع این پروژه با توجه به شرایط و بستر لازم، پیشرفت قابل توجه ای به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون 11 میلیارد ریال اعتبار از مبلغ تخصیص یافته سال 95 در بخش اجرا و خرید تجهیزات الکترومکانیکال این پروژه هزینه شده است، اظهار داشت: میزان برآورد ریالی مورد نیاز این پروژه نزدیک به 48 میلیارد ریال می باشد. تخت شاهی در خصوص جزییات اجرای پروژه نیز یادآور شد:فرآیند تصفیه خانه فاضلاب تازه آباد به روش لجن فعال با ظرفیت ورودی یک هزار و 812 متر مکعب در شبانه روز است که تاکنون حجم عملیات اجرایی پروژه چهار هزار و 650 متر مکعب خاکبرداری، 340 متر مکعب بتن ریزی، 52 تن آهن آلات مصرفی و 21 تن پای کار بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه طول شبکه جمع آوری فاضلاب شهر تازه آباد را 19.3 کیلومتر عنوان کرد و گفت: طول خط انتقال فاضلاب که برای انتقال فاضلاب شهر و هدایت آن به سمت تصفیه خانه 676 متر از جنس لوله پلی اتیلن در سایز 400 میلیمتر است که کاملا به صورت مدرن اجرا شده است.
به گفته این مسئول، اکنون تعداد مشترکین آب و فاضلاب شهر تازه آباد؛ چهار هزار و 700 فقره انشعاب آب،چهار هزار و 600 فقره انشعاب فاضلاب و 100 فقره نیز به شکل چاه جذبی می باشد.شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی است که در شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار