اواسط مهرماه صورت می گیرد
در کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ، که از 11 تا 15 مهر ماه برگزار خواهد شد،محسن رضایی و علی لاریجانی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
کد خبر: ۲۸۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 29 August 2016
اجلاسیه ملی شهدا که از مدت ها قبل اعلام شده بود در نیمه مهرماه برگزار خواهد شد ، در مرحله برنامه ریزی ها و هماهنگی قرار دارد و آنگونه که اعلام شده است سخنرانان ویژه ای در ایام برگزاری این اجلاسیه در استان حاضر خواهند شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ، اسامی سخنرانان این اجلاسیه را که از 11 مهر تا 15 مهر ادامه خواهد داشت اعلام کرد.
با اعلام نام سخنرانان اجلاسیه بزرگ شهدای استان، افرادی مانند محسن رضایی و علی لاریجانی به عنوان میهمانان ویژه در این مراسم حضور خواهند داشت.
سردار یدالله بوعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه امسال بیان داشت: این اجلاسیه از روز 11 مهرماه آغاز و خاتمه آن در روز 15 مهرماه خواهد بود.
سردار بوعلی با اعلام نام سخنرانان این اجلاسیه گفت: در روز نخست این اجلاسیه که با نام عشایر و ایثارگران مزین شده است محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به سخنرانی خواهد پرداخت و در روز دوم اجلاسیه تجمع دانش‌‌آموزی را در اجلاسیه با سخنرانی فانی وزیر آموزش و پرورش خواهیم داشت، همچنین روز سوم به نام روحانیون و شهدای طلاب نامگذاری شده است که آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در این روز به سخنرانی می‌پردازد.
بوعلی افزود: در روز چهارم نیز فرمانده بسیج مستضعفین سخنرانی خواهد کرد و در روز پایانی اجلاسیه بزرگ شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان حضور خواهند داشت.
 نصب تمثال 1100شهید در معابر مرکز استان
سرهنگ محمد نصیرزاده ، رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمددر نشست خبری با اصحاب رسانه به نصب 1100تمثال شهداء دفاع مقدس استان در سطح مرکز استان خبر داده بود و در آن نشست اعلام کرد: در ورودی همه شهرهای استان تمثال شهدای استان همزمان با برگزاری این اجلاسیه نصب خواهد شد.
نصیرزاده به جمع بندی خاطرات، کتابت خاطرات شهداء، زمانبندی برای اجرای سرود و ساختن کلیپ مخصوص این اجلاسیه اشاره کرد و گفت: افتتاحیه این اجلاسیه در 11مهر ماه امسال با حضور یکی از مسئولان ارشد کشوری و لشکری در مرکز استان و در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) یاسوج برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار