در جریان بازدید معاون وزیر صنعت از طرح های صنعتی کرمانشاه مطرح شد؛
مدیرعامل شرکت بیواتانول کرمانشاه گفت: این طرح هم اکنون 18 درصد پیشرفت دارد و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته طرح تا آبان ۹۷ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت
کد خبر: ۲۸۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 29 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازمهر،محمدرضا فیاض معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در استان کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۲ طرح صنعتی از چند طرح نیز بازدید کرد.طرح تولید بیواتانول کشور از جمله این طرح ها بود که با حضور فیاض و جمعی از مسئولان استانی مورد بازدید قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت بیواتانول کرمانشاه در این بازدید پیشرفت طرح را ۱۸ درصد اعلام کرد و گفت: کلنگ زنی طرح در هفته دولت سال گذشته انجام گرفته و در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی ۱۸ درصد رسیده است.
کیوان شیدایی خاطر نشان کرد: ۱۵ میلیارد تومان تا کنون برای طرح هزینه شده و در مجموع ۲۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی آن مورد نیاز است.
وی روند اجرای طرح را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته طرح تا آبان ۹۷ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
شیدایی گفت: این واحد ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ تن کنجاله تخمیری خوراک دام و ۲۰۰ هزار لیتر بیو اتانول را خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت بیواتانول کرمانشاه تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح برای یک هزار نفر به صورت غیر مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.بازدید از کارخانه قوطی سازی شرکت زمزم کرمانشاه 
معاون وزیر صنعت امروز همچنین به همراه جمعی از مسئولان استانی از کارخانه قوطی سازی شرکت زمزم کرمانشاه نیز بازدید کرد.
مدیر عامل کارخانه در این بازدید، گفت: این واحد تولیدی با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان ۹۵ آماده بهره برداری خواهد بود.
منصور خدیوی ظرفیت تولید کارخانه را سالانه ۵۵۰ میلیون قوطی نوشابه عنوان کرد و گفت: ۵۰۰ میلیون قوطی آن به خارج از استان ارسال خواهد شد.
وی اشتغالزایی این طرح را ۱۴۰ نفر عنوان کرد وافزود: در مجموع ۳۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی طرح مورد نیاز است.
خدیوی همچنین از راه اندازی خط تولید نوشابه در فاز بعدی این کارخانه خبر داد.
محمدرضا فیاض معاون وزیر صنعت و معدن نیز دراین بازدیدبربهره برداری از طرح تا دهه فجر امسال و به کارگیری نیروهای بومی در کارخانه تاکید کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار