در کمتر از 24ساعت
جاده چرام به دهدشت که از آن می توان با نام جاده خون 2 نام برد، مدت زیادی است ،با توجه به اختلاف سطح لبه جاده با شانه کنار جاده که بسیار عمیق است ،عملا رانندگی در آن را رعب آور کرده است.
کد خبر: ۲۸۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱ 27 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ساعتی پیش دو دستگاه خودرو در جاده دهدشت به چرام با هم برخورد کردند که در این حادثه دو نفر مصدوم شد.
این حادثه بر اثر برخورد دو دستگاه سواری پراید و پیکان در کیلومتر 5 جاده دهدشت-چرام رخ داد که 2 نفر از سرنشینان هر دو خودرو مجروح شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه بابیان حضور به موقع نیروهای امدادی در محل حادثه گفت: مصدومین توسط امداد و نجات به اورژانس بیمارستان دولتی امام خمینی دهدشت انتقال داده شدند.
رهبریان درتشریح آخرین وضعیت مجروحان این سانحه رانندگی افزود:حال مصدومین حادثه رضایت بخش اعلام شده است.

هم چنین سردار صفری دوست فرمانده پلیس راه شهرستان کهگیلویه درگفتگو با خبرنگار راک نیوز گفت: این حادثه مقارن ساعت20:49دقیقه جمعه شب در جاده دهدشت چرام بوقوع پیوست که انحراف به چپ خودروی سواری پیکان علت بروز این حادثه بوده بوده است.
لازم به توضیح است ،شب گذشته هم بر اثر تصادف دیگری در همین محور متاسفانه یک جوان 22 ساله در شعله های آتش خودروی حادثه دیده کاملا سوخت.(اینجا)
جاده خون و امدادگران پرکار
جاده خون واژه ای است که این روزها کمپینی را هم با همین نام یدک می کشد و اولین بار برای جاده ی سوق به دهدشت به کار برده شد تا نشان دهد که وضعیت جاده های شهرستان های کهگیلویه بزرگ بسیار بحرانی است.
جاده چرام به دهدشت که از آن می توان با نام جاده خون 2 نام برد، مدت زیادی است که برای تعریض و چهار خط شدن ، خاک برداری شده و در بیشتر مسیر جاده دارای شانه نیست و اختلاف سطح لبه جاده با شانه کنار جاده بسیار عمیق و عملا رانندگی در آن رعب آور است.
فرمانده پلیس راه شهرستان کهگیلویه آمارتصادفات رخ داده دراین جاده بین شهری را نگران کننده توصیف نموده است و دردست تعمیر بودن این جاده ارتباطی را که مدت زمان زیادی به طول کشیده در بروز این تصادفات بی تاثیرندانسته است و از مسئولان راه و شهرسازی شهرستان خواست تا نسبت به شتاب در استاندارد سازی این راه اصلی اقدام نمایند.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مسئولین راه و شهرسازی استان و شهرستان پس از چندین بار مراجعه خبرنگار این سایت ، در خصوص جاده چرام به دهدشت، تنها جوابی که داده اند ، عدم وجود اعتبار بوده که به نظر می رسد ، با توجه به صحبت های مسئولین راه و شهرسازی باید امیدمان به پرکاری امدادگران هلال احمر باشد بلکه تبعات این تصادفات کمتر شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
پیمانکاری بلای جان اقتصاد ایران شده است .پیمانکاران حداقل هزینه را می کنند یعنی حداقل کیفیت .پول را می گیرند به جای تجهیز شرکت می روند خونه تهران می خرند اگه چیزی ماند خرج پروژه می کنند .
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
پیشگیری بهتر از درمان است. مسولین به وظیفه خود عمل نمیکنند و اهمیت زیادی برای به سرانجام رساندن این جاده قایل نیستند و جوانان ما یکی پس از دیگری جان خود را از دست می دهند و بیشترین مسولیت بر عهده مسولین ارشد شهرستان و اداراتی که می بایستی به این جاده سروسامان بدن می باشد و جالب اینکه بعد از تصادف که مسولیت این تصادفات بر گردن مسولین فوق هستش خبرگزاریها هیچ مطلبی ارایه نمیدن و فقط اعلام میکنن کدام اداره دیر رسید به محل حادثه و خبر برعلیه آنها میزنند درصورتیکه مسولین ارشد شهرستان و اداره راه و شهرداری باید پاسخگو باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار