معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: برای از بین بردن بیکاری باید کشور ابتدا آرامش پیدا کند و بعد سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مبادرت به سرمایه‌گذاری در داخل کشور نمایند.
کد خبر: ۲۸۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 20 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم از دولت، رفع مسائل و مشکلات بیکاری است در همه استان‌ها فارغ‌التحصیلان بیکاری وجود دارند که از دولت تقاضای کار می‌کنند.
 
وی افزود: بیکاری عاملی نیست که با بخشنامه، دستورالعمل، دستور رئیس جمهور و یا استاندار برطرف شده و شغل ایجاد شود، برای از بین بردن بیکاری باید کشور ابتدا آرامش پیدا کند و بعد سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مبادرت به سرمایه‌گذاری در داخل کشور نمایند.
 
معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان گفت: شغل زمانی ایجاد خواهد شد که سرمایه‌گزاری انجام شود تا زمانی که در کشور، جناح‌های مختلف سیاسی و گروه‌ها به تخریب یکدیگر می‌پردازند هیچ سرمایه‌گزاری حاضر به سرمایه‌گذاری نخواهد بود.
 
اکرمی عنوان کرد: کشور در زمینه سیاسی نیاز به آرامش دارد و جناح‌های سیاسی به جای دعوا و توهین به یکدیگر باید وقت و انرژی خود را صرف مسائل اقتصادی کشور نمایند و همه ازجمله دولت، مجلس، نیروهای نظامی و قوه قضائیه با یکدیگر همکاری نمایند تا جو کشور در همه زمینه‌ها آرام بماند.
 
وی بیان داشت: اگر کشور آرام باشد هم سرمایه‌گذار داخلی سرمایه خود را در داخل کشور صرف ایجاد شغل و آبادی خواهد کرد و هم سرمایه‌گزار خارجی با جرات وارد عرصه سرمایه‌گذاری می‌شود.
 
اکرمی افزود: دولت زحمت خود را در جهت ایجاد و تنظیم روابط دوستانه در بین کشورهای جهان کشیده است و باید دیگران نیز به بهتر شدن این روابط کمک کنند، دولت روابط خود را بهبود بخشیده است تا سرمایه‌گزار وارد کشور شود و سرمایه‌گزاری انجام شده و رشد اقتصادی داشته باشیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اگر سرمایه‌گذاری در کشور نباشد رشد اقتصادی نخواهیم داشت و در صورت عدم رشد اقتصادی در کشور مشکل بیکاری حل نمی‌شود که متاسفانه در حال حاضر بیکاری حرف اول مشکلات در کشور را می‌زند و اگر مشکل بیکاری حل شود باقی مسائل حل‌شدنی است.
 
وی افزود: باید روابط بین‌المللی در کشور را بهبود بخشید تا سرمایه‌گذاران خارجی وارد کشور شوند و سرمایه‌گذاری نمایند و مشکل اشتغال حل شود زیرا دولت گنجایش استخدام ندارد، باید بخش خصوصی وارد عرصه ایجاد شغل شود و این در گرو ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری اقتصادی در کشور است.
 
معاون سیاسی، امنیتی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اگر رونق اقتصادی در کشور باشد، امنیت شغلی نیز در جامعه رونق خواهد گرفت و مشکلات حل می‌شود و جوانان ما در چرخه اشتغال و اقتصاد قرار می‌گیرند و از بسیاری عوامل مخرب دوری خواهند کرد و همچنین روابط نیز جای ضوابط را نخواهد گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار