استاندار لرستان درمراسم افتتاح پل "محمود صارمی"خرم آباد خبرداد :
هوشنگ بازوند از تهیه‌ی راهبرد کیفی‌سازی شهر خرم‌آباد خبر دادوگفت: به سبب جمعیت زیاد شهر، زندگی در خرم‌آباد سخت شده و به همین دلیل از مهندسین مشاور درخواست کرده‌ایم که راهبرد کیفی‌سازی این شهر را تهیه کنند.
کد خبر: ۲۷۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 12 August 2016
به گزاترش تابناک لرستان ،هوشنگ بازوند در مراسم افتتاح پل شهید محمود صارمی خبرنگار شهید، ضمن تشکر از شهرداری و شورای شهر خرم‌آباد برای نامگذاری این پل تازه تاسیس به نام پل شهید صارمی(خبرنگاری که سال ۷۷ به دست طالبان در افغانستان شهید شد) بیان کرد: این پل در یکی از محله‌های محروم احداث شده و نشان می‌دهد شهرداری خرم‌آباد توجه ویژه‌ای به نقاط محروم دارد.
وی اظهار کرد: به سبب جمعیت زیاد شهر، زندگی در خرم‌آباد  سخت شده و به همین دلیل از مهندسین مشاور درخواست کرده‌ایم که راهبرد کیفی‌سازی این شهر را تهیه کنند.
بازوند تصریح کرد: هزینه شهر خرم‌آباد که جمعیت 200 تا 300 هزار نفری دارد، چون به گونه‌ی "کمی" اداره می‌شود، هزینه بسیار زیادی است.


مدیر ارشد لرستان اضافه کرد: اگر اداره‌ی شهرهایی که جمعیت زیادی دارند "کیفی" نباشد، هزینه‌ها بالا می‌رود و شهروندان از آرامش و آسایش بهره نمی‌برند.
وی با اشاره به بازگشایی خیابان سرباز از کمک استانداری برای رفع مشکل این خیابان خبر داد و افزود: 10 میلیارد ریال برای رفع مشکل‌های این خیابان اختصاص یافته و به حساب شهرداری واریز می‌شود.
بازوند تأکید کرد: برای اینکه لرستان از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود باید همه مسئولان مربوطه وظایف خودشان  را به نحواحسن انجام دهند و خوشبختانه در یکی دو سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار