کد خبر: ۲۷۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 07 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: خبرنگاران به عنوان سفیران اطلاع رسانی نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه دارند.

  ولی الله میرزایی اصل روز یکشنبه در آیین تقدیر از خبرنگاران شهرستان الیگودرز افزود:برآورده شدن نیازهای خبرنگاران و اهل قلم و تقویت اخلاق حرفه ایی خبرنگار دو موضوع مهم و حساس است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه یک خبر خوب باید از سرعت ،صحت و دقت بالایی برخوردار باشد،گفت:خبرنگار باید با جرات و جسارت اخبار مورد نیاز مخاطبان خود را با رعایت اصول حرفه ایی خبرنگاری منعکس کند.
وی همچنین گفت:نقد منصفانه موجب بالندگی و پویایی نظام سیاسی است و مدیران علاوه براینکه باید نقدپذیر باشند در اصلاح امور باید تلاش کنند.
وی با اشاره به انتقادات بی رویه برخی خبرنگاران از عملکرد دولت نیز افزود:همه دولتها به واسطه اینکه کارگزار نظام اسلامی هستند باید مورد احترام همه اصحاب رسانه باشند.
میرزایی اصل با بیان این نکته که ما همه سرباز نظام اسلامی هستیم و خط قرمز برای همه ما فرمایشات رهبری است اظهار کرد: طبق فرمایش رهبری موافقین و مخالفین برجام نباید غلو کنند.
وی با بیان اینکه باید واقعیت های جامعه را مدنظر قرار دهیم گفت:همه میدانیم که آمریکا دشمن نظام ما است اما باید بدانیم که برجام گامی رو به جلو بود و نقادان منصفانه عمل کنند .
فرماندار الیگودرز همچنین با تاکید بر تعامل بین ادارات و خبرنگاران خواستار پوشش خبری گسترده اخبار شهرستان الیگودرز توسط خبرنگاران شد.
در ادامه این مراسم که جمعی از مدیران ادارات و مسوولین روابط عمومی ادارات الیگودرز حضور داشتند بخشدار مرکزی الیگودرز با انتقاد از برخی خبرنگاران منتقد دولت خواستار نگاه منصفانه به عملکرد دولت شد.
علیرضا بیرانوند با بیان اینکه برجام برنامه ملی بوده است گفت: در دولتهای گذشته نیز کاستی های بوده است ضمن اینکه دولت فعلی در برخی حوزه ها بسیار موفق بوده و از چشم خبرنگاران منتقد بدور مانده است.
در این مراسم مدیر فرهنگ و ارشاد الیگودرز و خبرنگاران مشکلات این حوزه را بیان کردند.
شهرستان الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار