کد خبر: ۲۶۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 27 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسؤولان طی مراسمی چهار پایگاه تقویت بنیه علمی در گچساران آغاز به کار کرد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در این مراسم با بیان اینکه ایجاد پایگاه‌های تقویت بنیه علمی در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل و آمادگی بیشتر شرکت در کنکور سراسری تعریف شده است، اظهار کرد: استقبال از این پایگاه‌ها مطلوب بوده و امید است نقش تأثیرگذار آن در آینده تحصیلی گچساران نمود خوبی داشته باشد.

سیدظهیرالدین پورالحسینی افزود: امسال چهار پایگاه شهید بهشتی، کوثر، علم‌الهدی و فرزانگان پذیرای دانش‌آموزان متقاضی در کلاس‌های تقویت بنیه علمی است.

وی ادامه داد: امسال تعداد 51 دانش‌آموز کنکوری و 75 تقویتی در پایگاه شهید بهشتی ثبت‌نام کرده‌اند که دروس کنکوری این پایگاه نیز شامل ریاضی عمومی، شیمی، فیزیک، تقویتی شیمی 3، ریاضی 3، و حسابان است.

پورالحسینی ادامه داد: در پایگاه کوثر نیز دروسی از جمله شیمی، زیست و ریاضی برای کنکور تعریف شده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: در پایگاه علم‌الهدی نیز 4 کلاس کنکوری و 4 کلاس تقویتی پیش‌بینی شده و دروس کنکوری این پایگاه نیز شامل شیمی، زیست، فیزیک، ریاضی، نقویت شیمی، زیست، فیزیک و ریاضی است.

پورالحسینی عنوان کرد: امسال در پایگاه تقویت بنیه علمی فرزانگان هم درس فیزیک برای کنکوری‌ها تدریس می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: امسال در پایه تقویتی سوم متوسطه 237 دانش‌آموز دختر، 75 پسر، و در حوزه کنکور 277 دختر و 126 پسر حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار