تاجگردون اظهار کرد: برخی از مدیران اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد هنوز به توانایی و فعال بودن مدیران اقتصادی دیگر استان های کشور نرسیده اند.
کد خبر: ۲۶۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 27 July 2016
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تمایل مردم و جویندگان کار این استان برای حضور در مشاغل بخش صنعتی یک معضل مهم و اساسی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا تاجگردون روز سه شنبه در نشست با فعالان اقتصادی بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این در حالی است که بخش های خدمات، کشاورزی و گردشگری می توانند اشتغالزایی قابل توجهی داشته باشند و باید افراد بیکار استان به سمت اینگونه مشاغل بروند.
وی بیان کرد: انتظار و توقع مردم کهگیلویه و بویراحمد از مدیران اقتصادی این استان کار، تلاش و فعالیت هر چه جدی تر است و به همین دلیل نیز باید مدیران اقتصادی استان خود را رشد و ارتقا دهند.
تاجگردون اظهار کرد: برخی از مدیران اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد هنوز به توانایی و فعال بودن مدیران اقتصادی دیگر استان های کشور نرسیده اند.
وی عنوان کرد: آن عده از مدیران اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد که لیاقت و توانایی انجام کار در این استان را ندارند کنار گذاشته شوند.
تاجگردون ابراز داشت: با توجه به شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دغدغه دولت یازدهم برای حمایت از تولید و اشتغال و بهبود فضای کسب و کار افزایش یافته است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: برای کمک به توسعه روزافزون اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد باید به دنبال جذب سرمایه گذاران بومی و غیربومی و هیات های تجاری کشوری و خارجی بود.
تاجگردون گفت: بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کاهش منابع مالی نمی توانند به طور مطلوب از واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی حمایت کنند که پرداخت نشدن اقساط تسهیلات از سوی مردم یکی از دلایل محدودیت اعتبارات بانک هاست.
وی بیان کرد: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد درگیر مسائل بی اهمیت، حاشیه ای و بی ارزش می شوند و به همین دلیل نیز نمی توانند طرح های کلان اقتصادی و اشتغالزایی ایجاد کنند.
تاجگردون با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد تنها استان فاقد پارک علم و فناوری در کشور است، اظهار کرد: پارک علم و فناوری می تواند به توسعه اقتصادی این استان کمک کند.
وی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد تاکنون هیچ مبلغی برای ایجاد پارک علم و فناوری دریافت نکرده است.
تاجگردون ابراز داشت: با راه اندازی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در کنار آن نیز مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان در این استان ایجاد شده که منجر به توسعه اقتصادی و همه جانبه استان می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار